Salesforce news: Einstein GPT = nová éra AI ve světě Salesforce

Einstein GPT je inovativní technologie umělé inteligence od společnosti Salesforce, která přináší auto-generovaný obsah přímo do platformy Salesforce CRM. Tato revoluční funkcionalita umožňuje uživatelům dotazy v přirozeném jazyce a generuje obsah na základě aktuálních dat o zákaznících. Představen na konferenci TrailblazerDX 2023, tento nový přírůstek do rodiny Salesforce AI slibuje přinést do naší pracovní rutiny další úroveň efektivity […]
Firmy nezvládají digitální transformaci. Těchto 8 věcí jim dělá největší problémy

Využívání nových technologií pomáhá firmám zlepšit mnoho věcí – od obchodních procesů přes vývoj nových produktů nebo služeb, péči o zákazníky až po řízení lidských zdrojů. Téměř v každé společnosti již digitální transformace probíhá, mnoho z nich však stále dělá chyby, kvůli kterým přichází jejich snaha o digitalizaci a efektivní fungování často vniveč. Odborníci na digitalizaci ze společnosti Enehano upozorňují na […]
Ze zákulisí: Cesta České spořitelny k největší Salesforce implementaci ve střední Evropě

Největší Salesforce implementace v regionu střední Evropy odstartovala v únoru 2023. Během konference Innovation Day 2023 se Veronika Řeháková, Domain Lead – Digital CRM v České spořitelně, společně s Jiřím Machem, CEO Enehano, podělila o největší úspěchy projektu, plány pro rok 2024 a rizika, která implementaci takového rozsahu ohrožují. Veronika zahájila svou kariéru v České spořitelně před 18 lety zcela od píky, […]
ČSOB Pojišťovna

Stáhnout případovou studii Co přinesla implementace Salesforce CRM v ČSOB Pojišťovně? V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout tak zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce. V průběhu projektu bylo identifikováno několik technických omezení na straně zadavatele, které bylo potřeba zohlednit v již běžícím projektu. Několikrát jsme rozšířili původní scope projektu, […]
Implementace Salesforce v obchodní síti ČSOB Pojišťovny: největší přínosy i výzvy

Na Digital Transformation Summitu jsme přivítali Michala Kunce, specialistu rozvoje obchodu v ČSOB Pojišťovně. Jaké výzvy implementace Salesforce obnášela? Jaké benefity přinesla do obchodní sítě? A jak správně motivovat uživatele k adopci nového systému? Nejen to Michal prozradil v rozhovoru s Mirkem Výborným z Enehana.
Digitální transformace a největší implementace v CEE
Spořka mění pravidla hry. Největší implementační projekt očima Product Ownera ze Spořky, Lukáše Raise

Spořka se rozhodla pro transformaci na instituci, která se primárně se zaměřuje na finanční zdraví. Projekt s sebou přináší velkou výzvu, podobnou těm, které známe ze strategických počítačových her. Spořka se nachází na začátku mapy a postupně rozkrývá své možnosti a potenciál. Enehano si přitom vybrala jako svého implementačního partnera. V rozhovoru CEO Enehana Jirky Macha s Lukášem Raisem, Product Ownerem ve Spořce, jsme se dozvěděli, koho se změna dotkne, kde vidí největší technologické výzvy a jaký kompetenční tým se ve Spořce staví.
Digitální transformace v České spořitelně je největší implementací Salesforce ve střední a východní Evropě

Česká spořitelna je dynamická banka, která se nebojí digitální transformace. Lukáš Pudil, Personalization Tribe Lead v České spořitelně na letošním Digital Transformation Summitu představil, jak si s tak velkou změnou v největší bance poradili. A jak do celé transformace zapadá důležité téma – péče o finanční zdraví klientů? I na to se ptal CEO Enehana Jirka Mach.
Kdo se bude podílet na klíčovém transformačním projektu v České spořitelně?

Česká spořitelna, největší česká banka, se rozhodla pro velkou transformaci na platformě Salesforce. Jako implementačního partnera si vybrala společnost Enehano. V rozhovoru s Jiřím Machem, CEO a zakladatele Enehana, se dozvíte více o cílech projektu, plánované době trvání projektu a také o týmech, které aktuálně vytváříme.
Jak pomáhá Salesforce řídit obchodní síť s 1600 obchodníky?

Naše pozvání na Digital Transformation Summit přijali Jan Hons, ředitel obchodu a Hana Stuchlíková, Sales Support Manager z ČSOB Stavební spořitelny. Zajímalo nás, proč se rozhodli pro implementaci Salesforce, jaké jsou jeho přínosy z pohledu obchodní sítě nebo jak probíhá školení lidí s širokou škálou dovedností.