Pricefx

Stáhnout případovou studii Migrace Help Desk systému pro externí a interní zákazníky v Pricefx Pricefx v projektu migrace Help Desk systému spojila síly s Enehanem, které jí pomohlo tyto cíle realizovat, dodalo potřebné know-how a kapacitu posílit interní administrativní tým pro Salesforce. Kromě implementace Salesforce Service Cloudu, byla součástí řešení i implementace zákaznického portálu s použitím Salesforce Experience Cloudu, aby funkce byly […]
Zonky

Intenzivní rozvoj digitalizace a automatizace interních procesů v Zonky Společnost, která měla svůj CRM systém založený na platformě Salesforce, hledala partnera, který by zajistil intenzivnější rozvoj digitalizace a automatizace interních procesů na platformě Salesforce. Zonky v současnosti využívá několik produktů Salesforce, zejména Sales Cloud, Service Cloud a Marketing Cloud. Jedním z klíčových kritérií bylo mj. i to, aby partner zapadl do firemní kultury […]
Kiwi

Jak jsme za dva měsíce spustili Sales Cloud pro Kiwi.com Partneři B2B společnosti Kiwi.com jsou rozšířeni po celém světě a poskytují přístup k různým službám a technologiím. S rostoucím počtem partnerů a složitostí produktu potřebovala společnost Kiwi.com podporovat různé prodejní procesy přizpůsobené specializovaným týmům. Museli tak učinit spolu s přístupem k historii komunikace zaměřeným na partnery. Kiwi.com zrychlil proces prodeje a vyžadoval platformu, která […]
Zonky

Zlepšení a rozvoj zákaznických služeb v Zonky Zonky.cz je česká služba typu peer-to-peer, která poskytuje online půjčky mezi lidmi. Společnost, která měla svůj CRM systém založený na platformě Salesforce, hledala partnera, který by pomohl řídit rozvoj kombinací vlastních zkušeností s dalšími nástroji Salesforce. Společnost měla sídlo v Praze a potřebovala využít svůj tržní potenciál, zefektivnit svůj CRM systém a využít své […]
Flowmon Networks

Jak pomohl Pardot ve společnosti Flowmon Networks? Společnost Flowmon Networks chtěla nabídnout stávajícím a potenciálním klientům konzistentní a personalizovaný zážitek ve všech komunikačních kanálech automatizací kompletní zákaznické cesty – od přizpůsobených e-mailů až po kontakt s obchodním zástupcem, který má historii interakcí a transakcí zákazníka v systému CRM. To zahrnovalo neustálé obohacování každého zákaznického profilu prostřednictvím marketingové automatizace a automatizace procesů, jako […]
T-Systems

Stáhnout případovou studii Implementace obchodních procesů T-Systems do Salesforce Sales Cloud Projekt „Salesforce Evolution“ byl pro T-Systems strategickým krokem směrem k budoucímu růstu, přinášejícím modernizaci z dlouho implementovaného Siebel CRM na Salesforce. Ve spolupráci s Enehanem byly efektivně implementovány obchodní procesy. Aktivní účast Enehano s obchodními analytiky přinesla kreativitu a pečlivost do projektu, posilující nejen technologickou stránku, ale i strategickou pozici […]
Productboard

Stáhnout případovou studii Integrace Sales Cloud (CRM) a Pardot pro sladění různých prodejních procesů v Productboard Po navýšení financování série A byl Productboard připraven pustit se do škálování na další úroveň. Společnost se sídlem v San Francisku potřebovala automatizovat a zefektivnit své obchodní a prodejní procesy, včetně marketingové automatizace, a efektivněji využívat klientská data. Cílem bylo umožnit zaměstnancům soustředit se na pokrok […]