T-Systems
„S kampaní Omnichannel spravujeme lepší vztahy s klienty a přesnější obsah nabídek.“

František Trachta
VEDOUCÍ OBCHODNÍ INTELIGENCE & BIGDATA
Implementace obchodních procesů T-Systems do Salesforce Sales Cloud
Projekt „Salesforce Evolution“ byl pro T-Systems strategickým krokem směrem k budoucímu růstu, přinášejícím modernizaci z dlouho implementovaného Siebel CRM na Salesforce. Ve spolupráci s Enehanem byly efektivně implementovány obchodní procesy.
Aktivní účast Enehano s obchodními analytiky přinesla kreativitu a pečlivost do projektu, posilující nejen technologickou stránku, ale i strategickou pozici T-Systems v oblasti obchodu a marketingu.
Rozsáhlé znalosti platformy
Identifikace problému
Jasnost a provedení
„S kampaní Omnichannel spravujeme lepší vztahy s klienty a přesnější obsah nabídek.“

František Trachta
VEDOUCÍ OBCHODNÍ INTELIGENCE & BIGDATA
Největší přínosy digitální transformace
Modernizace obchodních procesů
Implementace obchodních procesů T-Systems do Salesforce Sales Cloud zahrnovala pracovní toky od potenciálních zákazníků až po smlouvy a nabídky, posilující efektivitu a transparentnost.
Optimalizace využití Salesforce
Enehano přineslo znalosti a kvalitu do projektu, optimalizující využití Salesforce analýzy a dodávající osvědčené postupy pro maximální efektivitu.
Jasná identifikace problémů před řešením
Tým Enehano byl uznán za schopnost identifikovat problémy před jejich vznikem, což přispělo k rychlejšímu a efektivnějšímu řešení v rámci spolupráce se SCRUM týmem T-Systems.
Rozšířený pohled na řešení
Enehano přispělo k jasnosti projektu tím, že aktivně spolupracovalo s obchodními analytiky, převedlo jejich myšlenky do Salesforce kontextu a přineslo hodnotnou kreativitu a pečlivost do procesu.
O společnosti T-Systems
Sídlo společnosti je v Německu, a působí celosvětově jako součást Deutsche Telekom Group. Specializuje se na komplexní řešení v oblasti informačních technologií, telekomunikace, cloudových služeb a digitální transformace pro podniky různých odvětví. Své služby poskytuje jak velkým korporacím, tak malým a středním podnikům.
Sídlo
Frankfurt
Obor
Informační technologie
Počet zaměstnanců
28 000
Roční obrat
4 200 mil. €
Web
Prozkoumejte další případové studie
ČSOB Pojišťovna
"Původní CRM jsme nahradili řešením Salesforce. Obchodníci tak mají veškeré informace na jednom místě a mohou poskytnout klientům perfektní servis.“

Dalibor Machoň
HEAD OF SALES SUPPORT
Česká spořitelna
"Díky transformaci marketingu jsme přešli na personalizovanou komunikaci s klienty a zvýšili efektivitu práce našeho týmu. Sloučení pěti nástrojů do jednoho nám umožňuje rychleji reagovat na potřeby klientů.“

Lukáš Pudil
PERSONALISATION TRIBE LEAD / DIRECTOR
Vekra
"S Enehanem můžeme naplno využívat možnosti FSL technologií v Salesforce, integrovat je s našimi stávajícími řešeními a neustále zlepšovat procesy pro dosažení co největší efektivity.“

Jiří Červinka
FINANČNÍ A PROVOZNÍ ŘEDITEL
Heureka Group
„Sjednocení CRM systémů zjednodušilo procesy napříč pěti trhy a zrychlilo zpracování dat. Díky Salesforce máme centralizovaný přehled o B2B zákaznících a lépe rozumíme jejich potřebám.“

Jiří Svoboda
Group Head of Ad Tech & CRM
Carvago
„Díky Salesforce pro řízení našich klíčových obchodních procesů máme jednotný systém, který podporuje expanzi našeho byznysu a umožňuje snadno přidávat nové procesy.“

Filip Malík
PRODUCT DIRECTOR
Bobcat
„Implementace Salesforce nám přímo ušetřila více než 360 hodin práce.“
