Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit

Česká spořitelna

"Díky transformaci marketingu jsme přešli na personalizovanou komunikaci s klienty a zvýšili efektivitu práce našeho týmu. Sloučení pěti nástrojů do jednoho nám umožňuje rychleji reagovat na potřeby klientů.“

Picture of Lukáš Pudil

Lukáš Pudil

Personalization Tribe Lead / Director Česká spořitelna

Co přinesla transformace B2C marketingu v České spořitelně?

V roce 2020 se Česká spořitelna (ČSAS) připojila k dlouhodobé strategii Erste Group, zaměřené na transformaci přístupu k zákazníkům z prodeje produktů na péči o finanční zdraví klientů. Historicky ČSAS využívala ke komunikaci s klienty pět různých aplikací.

Nová strategie vytvořila nové požadavky na budoucí marketing ČSAS, včetně eliminace jednorázových komunikací, minimalizace komunikace, která neodpovídá potřebám klienta, a zjednodušení složitého IT ekosystému.

Rychlé dodání v délce 7 měsíců

Konsolidace 5 nástrojů do 1 platformy

Změna mindsetu na klientsky orientovanou banku

"Chtěli jsme český tým, který se postará o hladký průběh integrace. Musím říct, že se nám spolupráce s Enehanem mimořádně povedla.“

Picture of Lukáš Pudil

Lukáš Pudil

Personalization Tribe Lead / Director Česká spořitelna

Největší přínosy digitální transformace

Přechod na Omnichannel komunikaci

Banka opustila izolované kampaně ve prospěch propojených zákaznických cest. Nová strategie citlivě reaguje na aktivity klientů napříč komunikačními kanály.

Změna komunikační strategie

Kampaně nyní nabízejí relevantní produkty konkrétním klientům, podporují finanční zdraví a přispívají k růstu banky.

Zlepšení zákaznického zážitku

Personalizovaný přístup a relevantní nabídky vedou k výraznému zlepšení celkového uživatelského zážitku.

Dostupnost tvorby zákaznických cest

Přechod na Salesforce zjednodušil tvorbu kampaní a zákaznických cest, demokratizoval platformu a snížil zapojení IT specialistů.

Adopce nového systému

Snadnější a intuitivnější práce s novým systémem přispívá k pozitivnímu vnímání nového pracovního prostředí. Adopce nástroje byla podporována pravidelnými uživatelskými workshopy a portálem Salesforce Trailhead.

Významná úspora provozních nákladů

Konsolidace pěti různých nástrojů do jedné integrované platformy snížila provozní náklady. Umožnila také rychlejší a efektivnější přípravu kampaní, optimalizaci využívání zdrojů a snížení nákladů na IT infrastrukturu.

Real-time personalizace webu

Zavedení Salesforce Personalisation Studia umožnilo detailní personalizaci webových stránek a propojení aktivit klienta s zákaznickými cestami.

Zlepšení bezpečnostní infrastruktury

Projekt zdůraznil bezpečnostní aspekty v bankovním prostředí a v cloudu, s úspěšným schválením České národní banky a využitím funkce BYOK (Bring Your Own Key).

Širší nábor talentů

Moderní platforma usnadňuje nábor talentů do marketingového oddělení díky inovativnímu přístupu a použití špičkových technologií.

O společnosti Česká spořitelna

Česká spořitelna je největší banka v České republice poskytující finanční služby přibližně 4,5 mil. klientů. Strategií Spořitelny je využívat digitalizaci a inovativní technologie pro zlepšení finančního zdraví svých klientů. ČSAS je součástí Erste Group působící ve střední a východní Evropě se sídlem ve Vídni.

Sídlo

Praha

Obor

Bankovnictví

Počet zaměstnanců

9 829

Roční obrat

49,9 mld. Kč

Prozkoumejte další případové studie