Česká spořitelna
"Díky transformaci marketingu jsme přešli na personalizovanou komunikaci s klienty a zvýšili efektivitu práce našeho týmu. Sloučení pěti nástrojů do jednoho nám umožňuje rychleji reagovat na potřeby klientů.“

Lukáš Pudil
PERSONALISATION TRIBE LEAD / DIRECTOR
Co přinesla transformace B2C marketingu v České spořitelně?
V roce 2020 se Česká spořitelna (ČSAS) připojila k dlouhodobé strategii Erste Group, zaměřené na transformaci přístupu k zákazníkům z prodeje produktů na péči o finanční zdraví klientů. Historicky ČSAS využívala ke komunikaci s klienty pět různých aplikací.
Nová strategie vytvořila nové požadavky na budoucí marketing ČSAS, včetně eliminace jednorázových komunikací, minimalizace komunikace, která neodpovídá potřebám klienta, a zjednodušení složitého IT ekosystému.
S čím pomohla implementace Salesforce Marketing Cloudu a Interaction Studia?
Rychlé dodání v délce 7 měsíců
Konsolidace 5 nástrojů do 1 platformy
Změna mindsetu na klientsky orientovanou banku
"Chtěli jsme český tým, který se postará o hladký průběh integrace. Musím říct, že se nám spolupráce s Enehanem mimořádně povedla.“

Lukáš Pudil
PERSONALISATION TRIBE LEAD / DIRECTOR
Největší přínosy digitální transformace
Přechod na Omnichannel komunikaci
Banka opustila izolované kampaně ve prospěch propojených zákaznických cest. Nová strategie citlivě reaguje na aktivity klientů napříč komunikačními kanály.
Změna komunikační strategie
Kampaně nyní nabízejí relevantní produkty konkrétním klientům, podporují finanční zdraví a přispívají k růstu banky.
Zlepšení zákaznického zážitku
Personalizovaný přístup a relevantní nabídky vedou k výraznému zlepšení celkového uživatelského zážitku.
Dostupnost tvorby zákaznických cest
Přechod na Salesforce zjednodušil tvorbu kampaní a zákaznických cest, demokratizoval platformu a snížil zapojení IT specialistů.
Adopce nového systému
Snadnější a intuitivnější práce s novým systémem přispívá k pozitivnímu vnímání nového pracovního prostředí. Adopce nástroje byla podporována pravidelnými uživatelskými workshopy a portálem Salesforce Trailhead.
Významná úspora provozních nákladů
Konsolidace pěti různých nástrojů do jedné integrované platformy snížila provozní náklady. Umožnila také rychlejší a efektivnější přípravu kampaní, optimalizaci využívání zdrojů a snížení nákladů na IT infrastrukturu.
Real-time personalizace webu
Zavedení Salesforce Personalisation Studia umožnilo detailní personalizaci webových stránek a propojení aktivit klienta s zákaznickými cestami.
Zlepšení bezpečnostní infrastruktury
Projekt zdůraznil bezpečnostní aspekty v bankovním prostředí a v cloudu, s úspěšným schválením České národní banky a využitím funkce BYOK (Bring Your Own Key).
Širší nábor talentů
Moderní platforma usnadňuje nábor talentů do marketingového oddělení díky inovativnímu přístupu a použití špičkových technologií.
O společnosti Česká spořitelna
Česká spořitelna je největší banka v České republice poskytující finanční služby přibližně 4,5 mil. klientů. Strategií Spořitelny je využívat digitalizaci a inovativní technologie pro zlepšení finančního zdraví svých klientů. ČSAS je součástí Erste Group působící ve střední a východní Evropě se sídlem ve Vídni.
Prozkoumejte další případové studie
ČSOB Pojišťovna
"Původní CRM jsme nahradili řešením Salesforce. Obchodníci tak mají veškeré informace na jednom místě a mohou poskytnout klientům perfektní servis.“

Dalibor Machoň
HEAD OF SALES SUPPORT
Vekra
"S Enehanem můžeme naplno využívat možnosti FSL technologií v Salesforce, integrovat je s našimi stávajícími řešeními a neustále zlepšovat procesy pro dosažení co největší efektivity.“

Jiří Červinka
FINANČNÍ A PROVOZNÍ ŘEDITEL
Heureka Group
„Sjednocení CRM systémů zjednodušilo procesy napříč pěti trhy a zrychlilo zpracování dat. Díky Salesforce máme centralizovaný přehled o B2B zákaznících a lépe rozumíme jejich potřebám.“

Jiří Svoboda
Group Head of Ad Tech & CRM
Carvago
„Díky Salesforce pro řízení našich klíčových obchodních procesů máme jednotný systém, který podporuje expanzi našeho byznysu a umožňuje snadno přidávat nové procesy.“

Filip Malík
PRODUCT DIRECTOR
Bobcat
„Implementace Salesforce nám přímo ušetřila více než 360 hodin práce.“

James Brown
PRODUCT SUPPORT DIRECTOR
DPD
„Jednou z největších výhod bylo vytvoření pipeline managementu a celkové sledování vývoje obchodních aktivit.“
