Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit

Salesforce news: Einstein GPT = nová éra AI ve světě Salesforce

Einstein GPT je inovativní technologie umělé inteligence od společnosti Salesforce, která přináší auto-generovaný obsah přímo do platformy Salesforce CRM. Tato revoluční funkcionalita umožňuje uživatelům dotazy v přirozeném jazyce a generuje obsah na základě aktuálních dat o zákaznících. Představen na konferenci TrailblazerDX 2023, tento nový přírůstek do rodiny Salesforce AI slibuje přinést do naší pracovní rutiny další úroveň efektivity […]

Firmy nezvládají digitální transformaci. Těchto 8 věcí jim dělá největší problémy

Využívání nových technologií pomáhá firmám zlepšit mnoho věcí – od obchodních procesů přes vývoj nových produktů nebo služeb, péči o zákazníky až po řízení lidských zdrojů. Téměř v každé společnosti již digitální transformace probíhá, mnoho z nich však stále dělá chyby, kvůli kterým přichází jejich snaha o digitalizaci a efektivní fungování často vniveč. Odborníci na digitalizaci ze společnosti Enehano upozorňují na […]

Migrace českých firem do cloudu pokračuje. Čeho se obávají a co je pravda?

Během pár let musí více než tisícovka tuzemských firem přejít do cloudu. Důvodem je transformace populárního podnikového softwaru SAP a ukončení podpory stávajícího necloudového řešení na konci roku 2025. Většina firem se tohoto dlouho odkládaného kroku ale stále obává. Jaké mají důvody a jaká je dnes realita?

Výrobní firmy si slibují od hyperautomatizace úspory i rychlejší růst

Je to paradox, ale dokonce i některé české miliardové firmy s nejmodernější a technologicky špičkovou výrobou řeší veškerý obchod stále ještě při nejlepším v Excelu, nebo dokonce jen s tužkou a papírem. Chybějící vyspělé řešení pro obchod a jeho navázání na další firemní systémy ale české firmy sráží ve světě. Snižuje konkurenceschopnost a brzdí expanzi. Ve výrobním sektoru i proto čím dál tím víc rezonuje tzv. hyperautomatizace.

Transformace podpory prodejců a zrychlení růstu: cesta společnosti Bobcat k digitalizaci pomocí Salesforce

Bobcat, společnost vyrábějící stavební stroje, se pustila do digitální transformace. Jako klíčového partnera pro implementací komplexního Salesforce řešení si vybrali Enehano, které mělo na starosti pro Bobcat zrealizovat nastavení automatizovaného procesu hodnocení dealerů po prodeji. V rozhovoru s Jamesem Brownem, Product Support Director, zjistěte, jak v Bobcat Salesforce pomáhá se přiblížit k naplnění cílů. Rozhovor na čtvrtém ročníku Digital Transformation Summitu vedl Michal Mach, Salesforce architekt z Enehana.

Co přinese firmám propojení SAP se Salesforce?

‍Okolnosti dnešní doby, potřeba udržet si konkurenceschopnost nebo získat výhodu v podnikatelském prostředí znamenají inovovat a přemýšlet nad budoucností. Tento myšlenkový pochod a návazné investice se čím dál tím častěji projevují v praxi. Firmy zde vidí možnost získat klíčovou výhodu na trhu díky správně mířené investici.

Přínosy digitální transformace obchodu a montážních procesů ve Vekře

Jiří Červinka, provozní a finanční ředitel společnosti Window Holding na čtvrtém ročníku Digital Transformation Summitu otevřeně nasdílel pohled na digitální transformaci z odvětví výrobního podniku. Dozvíte se, jak díky digitalizaci a platformě Salesforce dokáže Vekra sledovat a řídit celý proces od prvního kontaktu se zákazníkem až po výrobu a servis. Jirka také nastínil budoucí výzvy a kroky vedoucí k podpoře obchodu, automatizaci marketingových kampaní a možnost volby termínů montáží zpřístupněnou klientům pomocí Salesforce Field Service Lightning. Rozhovor s ním vedl Martin Hronek, Senior Business Architect v Enehanu.

Jak ve výrobní firmě automatizovaně komunikovat se zákazníky

E-shopy jsou stále více preferovaným způsobem nakupování. Zákazníci většinou považují za běžný standard přehled o stavu skladových zásob, stavu objednávky a možnost komunikace vybraným komunikačním kanálem. Jak se tomuto standardu přiblížit i ve výrobní firmě? Jaké jsou možnosti pro zefektivnění a zlepšení zákaznické péče?

Proč se v Bobcatu rozhodli pro vybudování samoobslužného portálu pro dealery?

Všichni víme, jak je nepříjemné, když s jedním dokumentem pracuje více lidí. Ovšem umíte si představit, že s takovým dokumentem pracuje přes 500 lidí? Michaela Stará, Sales Performance Leader ve společnosti Bobcat prozradila, jak probíhal schvalovací proces plánu s dealery, proč se rozhodli vybudovat samoobslužný portál a jaké další funkce pro ně v Salesforce nechali vytvořit.

Bobcat

Stáhnout případovou studii Jak Salesforce podporuje digitalizaci a optimalizaci procesů v Bobcat Bobcat je dlouholetý uživatel platformy Salesforce, ve které řídí řadu procesů na podporu prodejního a servisního kanálu, interních zaměstnanců i partnerů a prodejců.    Díky adaptovaným uživatelům systému a internímu Salesforce týmu zaměstnanci neustále přinášejí návrhy, jak řešení kontinuálně rozšiřovat. V tomto případě jsme pomáhali optimalizovat proces hodnocení prodeje náhradních dílů […]