Tuzemské firmy se vrhly na technologický úklid, láká je potenciál AI

Tuzemské firmy letos masivně investují do technologického úklidu a konsolidace dat. Hlavními důvody jsou vedle rostoucí závažnosti datového nepořádku a zastaralosti klíčových firemních systémů lákavé možnosti nejnovějších technologií v čele s AI aplikacemi a nástroji. Zejména zásluhou ChatGPT si širší veřejnost mohla v posledních měsících vyzkoušet, co vše lze zvládnout a vytvořit jen prostřednictvím přirozeného jazyka. “Ty technologie už zde nějakou dobu […]
4 důvody, proč zahájit digitální transformaci v energo & utility

Digitalizace rezonuje v segmentu energo a utility čím dál tím více. Větší zkušenosti s touto oblastí však většině firem u nás chybí, a know-how je proto nutné hledat spíše v zahraničí, kde již tyto transformační cykly byli provedeny. Jak postupovat při digitální transformaci v Energo & Utility? Co společnosti přinese, jaký má dopad na zákazníky nebo obchodní zástupce? Odkud brát inspiraci ? Digitalizace […]
Dodavatelé energií se podle zákazníků zlepšili, v čem ale stále pokulhávají?

Zkušenosti Čechů s dodavateli energií se za poslední roky zlepšily, přesto si však velká část zákazníků odnáší z jednání i negativní dojmy. Nejčastějšími problémy jsou v současnosti dlouhé čekání na pobočce nebo zákaznické lince a celková rychlost vyřízení požadavků. Naopak obtěžování zákazníků častými hovory obchodníků už není takovým problémem jako v minulosti. Vyplývá to z aktuálního průzkumu společnosti Enehano, která patří mezi […]
Design Thinking: Od myšlenky k otestovanému prototypu za 5 dní

Nevíte, jak by ve vaší organizaci mohla fungovat nová technologie, o které uvažujete? Potřebujete inovovat již existující řešení? Implementace nového softwaru často znamená měsíce až roky plánování a vývoje. Obrovským zklamáním potom může být zjištění, že jsme nasadili funkční software, který ale uživatelé nechtějí nebo nepotřebují. Naštěstí existují způsoby, jak se tomu vyvarovat. A nemusí to trvat dlouhé […]
Salesforce News: 7 základních principů pro zlepšení zákaznického zážitku

V současné době se zákaznická zkušenost stala jedním z nejvýznamnějších aspektů úspěšného podnikání. Jak ukazují statistiky, až 88 % zákazníků považuje tento zážitek za rovnocenný důležitosti samotných produktů a služeb. Chcete-li uspět, musíte zajistit, aby každá interakce byla nezapomenutelná. Představujeme vám základní principy, díky kterým toho můžete dosáhnout. Týmový duch Zákaznický servis je týmová záležitost — a neplatí to […]
Praktické využití AI a budoucí trendy v Salesforce

Jste zvědaví kam se ubírá AI v Salesforce? Do jakých AI oblastí investují ředitelé největších světových firem? Nebo vás zajímají detailnější informace o mechanismu zapojení AI v Salesforce? Chris Krecikij, Regional Director Enterprise Software Sales Salesforce, sdílel na konferenci Digital Transformation Summit 2024 své zkušenosti s využitím AI. Vstoupili jsme do třetí vlny AI AI revoluce zasáhla téměř každého, […]
Jak na nápor call centra

Více než milion lidí nyní řeší přechod k novému poskytovateli energie, což představuje pro pobočky a kontaktní centra obrovský tlak. Ano, je to extrémní situace, která vás v takovém rozsahu nejspíš nepotká, ale podobná „nárazová vlna“ přijít může. Lze se na ni připravit? V nepředvídatelných situacích není možné plánovat s dostatečným předstihem. V rámci kontaktních center je třeba mít procesy i systémovou podporu nastaveny tak, aby se dokázaly co nejrychleji přizpůsobit. I kvůli nedostatku schopných lidí si nyní firmy slibují zrychlení a zefektivnění služeb hlavně od automatizace. S čím vším ale může kontaktnímu centru v praxi opravdu pomoct?
Jak řídit komunikaci se zákazníkem, když s ním komunikujeme mnoha různými kanály a z mnoha backoffice týmů?

Jedním z častých problémů dnešní moderní a rychlé doby je řízení komunikace se zákazníkem. V utility a telco segmentech stále zaznamenáváme velké investice do IT řešení. Nemusíme se bát, že by snad postrádaly nástroje pro komunikaci se zákazníky. Nicméně fakt, že náš systém takovou funkcionalitu umí, není rozhodně zárukou, že ji dokážeme správně používat s ohledem na naše zákazníky.
8 nedostatků kontaktních center, které odhalila pandemie

Pandemie byla překvapením pro mnohé z nás, ale jak se s tím vypořádala kontaktní centra, která byla v této době klíčová?
Kontaktní centrum – pomůžeme Vám zefektivnit Vaše náklady na zákaznický servis

Přetížené informační linky a call centra si aktuálně samy volají o pomoc! Jaké vnímáme, že jsou nejčastější problémy kontaktních center? A jak Vám může pomoci Enehano? Postavíme pro Vás MVP pro kontaktní centrum pouze za naše náklady!