Digitalizace kontaktního centra a backoffice
Digitalizace kontaktního centra a backoffice

Dodavatelé energií se podle zákazníků zlepšili, pokulhávají ale v rychlosti

Zkušenosti Čechů s dodavateli energií se za poslední roky zlepšily, přesto si však velká část zákazníků odnáší z jednání i negativní dojmy. Nejčastějšími problémy jsou v současnosti dlouhé čekání na pobočce nebo zákaznické lince a celková rychlost vyřízení požadavků. Naopak obtěžování zákazníků častými hovory obchodníků už není takovým problémem jako v minulosti. Vyplývá to z aktuálního průzkumu společnosti Enehano, která patří mezi […]

Jak na nápor call centra

Více než milion lidí nyní řeší přechod k novému poskytovateli energie, což představuje pro pobočky a kontaktní centra obrovský tlak. Ano, je to extrémní situace, která vás v takovém rozsahu nejspíš nepotká, ale podobná „nárazová vlna“ přijít může. Lze se na ni připravit? V nepředvídatelných situacích není možné plánovat s dostatečným předstihem. V rámci kontaktních center je třeba mít procesy i systémovou podporu nastaveny tak, aby se dokázaly co nejrychleji přizpůsobit. I kvůli nedostatku schopných lidí si nyní firmy slibují zrychlení a zefektivnění služeb hlavně od automatizace. S čím vším ale může kontaktnímu centru v praxi opravdu pomoct?

Jak řídit komunikaci se zákazníkem, když s ním komunikujeme mnoha různými kanály a z mnoha backoffice týmů?

‍Jedním z častých problémů dnešní moderní a rychlé doby je řízení komunikace se zákazníkem. V utility a telco segmentech stále zaznamenáváme velké investice do IT řešení. Nemusíme se bát, že by snad postrádaly nástroje pro komunikaci se zákazníky. Nicméně fakt, že náš systém takovou funkcionalitu umí, není rozhodně zárukou, že ji dokážeme správně používat s ohledem na naše zákazníky.

Pricefx

Stáhnout případovou studii Migrace Help Desk systému pro externí a interní zákazníky v Pricefx Pricefx v projektu migrace Help Desk systému spojila síly s Enehanem, které jí pomohlo tyto cíle realizovat, dodalo potřebné know-how a kapacitu posílit interní administrativní tým pro Salesforce. Kromě implementace Salesforce Service Cloudu, byla součástí řešení i implementace zákaznického portálu s použitím Salesforce Experience Cloudu, aby funkce byly […]

Zonky

Intenzivní rozvoj digitalizace a automatizace interních procesů v Zonky  Společnost, která měla svůj CRM systém založený na platformě Salesforce, hledala partnera, který by zajistil intenzivnější rozvoj digitalizace a automatizace interních procesů na platformě Salesforce. Zonky v současnosti využívá několik produktů Salesforce, zejména Sales Cloud, Service Cloud a Marketing Cloud. Jedním z klíčových kritérií bylo mj. i to, aby partner zapadl do firemní kultury […]