Kemp

Integrace společností Flowmon a Kemp Americká společnost Kemp, která se zabývá efektivitou a bezpečností on-premise a cloudových datových center, koupila v roce 2021 českou společnost Flowmon se sídlem v Brně, aby rozšířila svou produktovou řadu. Obě společnosti používaly Salesforce CRM a bylo rozhodnuto, že společnost Flowmon se zruší a veškerá data a procesy se sloučí do společnosti Kemp. Tým Enehana ve Flowmonu nastavoval […]
Zonky

Intenzivní rozvoj digitalizace a automatizace interních procesů v Zonky Společnost, která měla svůj CRM systém založený na platformě Salesforce, hledala partnera, který by zajistil intenzivnější rozvoj digitalizace a automatizace interních procesů na platformě Salesforce. Zonky v současnosti využívá několik produktů Salesforce, zejména Sales Cloud, Service Cloud a Marketing Cloud. Jedním z klíčových kritérií bylo mj. i to, aby partner zapadl do firemní kultury […]
Kiwi

Jak jsme za dva měsíce spustili Sales Cloud pro Kiwi.com Partneři B2B společnosti Kiwi.com jsou rozšířeni po celém světě a poskytují přístup k různým službám a technologiím. S rostoucím počtem partnerů a složitostí produktu potřebovala společnost Kiwi.com podporovat různé prodejní procesy přizpůsobené specializovaným týmům. Museli tak učinit spolu s přístupem k historii komunikace zaměřeným na partnery. Kiwi.com zrychlil proces prodeje a vyžadoval platformu, která […]
Zonky

Zlepšení a rozvoj zákaznických služeb v Zonky Zonky.cz je česká služba typu peer-to-peer, která poskytuje online půjčky mezi lidmi. Společnost, která měla svůj CRM systém založený na platformě Salesforce, hledala partnera, který by pomohl řídit rozvoj kombinací vlastních zkušeností s dalšími nástroji Salesforce. Společnost měla sídlo v Praze a potřebovala využít svůj tržní potenciál, zefektivnit svůj CRM systém a využít své […]
Productboard

Stáhnout případovou studii Integrace Sales Cloud (CRM) a Pardot pro sladění různých prodejních procesů v Productboard Po navýšení financování série A byl Productboard připraven pustit se do škálování na další úroveň. Společnost se sídlem v San Francisku potřebovala automatizovat a zefektivnit své obchodní a prodejní procesy, včetně marketingové automatizace, a efektivněji využívat klientská data. Cílem bylo umožnit zaměstnancům soustředit se na pokrok […]