Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit

Salesforce news: Einstein GPT = nová éra AI ve světě Salesforce

Einstein GPT je inovativní technologie umělé inteligence od společnosti Salesforce, která přináší auto-generovaný obsah přímo do platformy Salesforce CRM. Tato revoluční funkcionalita umožňuje uživatelům dotazy v přirozeném jazyce a generuje obsah na základě aktuálních dat o zákaznících. Představen na konferenci TrailblazerDX 2023, tento nový přírůstek do rodiny Salesforce AI slibuje přinést do naší pracovní rutiny další úroveň efektivity […]

ČSOB Pojišťovna

Stáhnout případovou studii Co přinesla implementace Salesforce CRM v ČSOB Pojišťovně? V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout tak zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce. V průběhu projektu bylo identifikováno několik technických omezení na straně zadavatele, které bylo potřeba zohlednit v již běžícím projektu. Několikrát jsme rozšířili původní scope projektu, […]

Carvago

Stáhnout případovou studii Spletitost procesů je důvod ke změně, ne překážka – ukázala transformace Carvago Carvago je předním online tržištěm pro nákup a prodej ojetých automobilů v Evropě. Společnost představila nový model prodeje vozidel, který překonal tradiční koncepty klasických dealerství a autobazarů. Výběr a nákup automobilu na Carvago probíhají online, jednoduše a rychle, podobně jako uživatelé nakupují v jiných odvětvích e-commerce. […]

DPD

Stáhnout případovou studii Co do DPD přinesla transformace obchodu a zákaznického servisu? Do roku 2020 společnost DPD používala na míru vytvořený systém CRM, který vzhledem k jejím obchodním požadavkům a rostoucímu podnikání nebyl vyhovující.  Nedostatky / Pain Points  Mezi největší nedostatky, které byly identifikovány, patřila nedostupnost uceleného přehledu o klientech pro tým Account Managementu, absence propojenosti obchodních kanálů (pipeline) v jednom uceleném systému a nepropojená […]

Kemp

Integrace společností Flowmon a Kemp Americká společnost Kemp, která se zabývá efektivitou a bezpečností on-premise a cloudových datových center, koupila v roce 2021 českou společnost Flowmon se sídlem v Brně, aby rozšířila svou produktovou řadu. Obě společnosti používaly Salesforce CRM a bylo rozhodnuto, že společnost Flowmon se zruší a veškerá data a procesy se sloučí do společnosti Kemp.  Tým Enehana ve Flowmonu nastavoval […]

Zonky

Intenzivní rozvoj digitalizace a automatizace interních procesů v Zonky  Společnost, která měla svůj CRM systém založený na platformě Salesforce, hledala partnera, který by zajistil intenzivnější rozvoj digitalizace a automatizace interních procesů na platformě Salesforce. Zonky v současnosti využívá několik produktů Salesforce, zejména Sales Cloud, Service Cloud a Marketing Cloud. Jedním z klíčových kritérií bylo mj. i to, aby partner zapadl do firemní kultury […]

Kiwi

Jak jsme za dva měsíce spustili Sales Cloud pro Kiwi.com Partneři B2B společnosti Kiwi.com jsou rozšířeni po celém světě a poskytují přístup k různým službám a technologiím. S rostoucím počtem partnerů a složitostí produktu potřebovala společnost Kiwi.com podporovat různé prodejní procesy přizpůsobené specializovaným týmům. Museli tak učinit spolu s přístupem k historii komunikace zaměřeným na partnery. Kiwi.com zrychlil proces prodeje a vyžadoval platformu, která […]

Zonky

Zlepšení a rozvoj zákaznických služeb v Zonky Zonky.cz je česká služba typu peer-to-peer, která poskytuje online půjčky mezi lidmi. Společnost, která měla svůj CRM systém založený na platformě Salesforce, hledala partnera, který by pomohl řídit rozvoj kombinací vlastních zkušeností s dalšími nástroji Salesforce. Společnost měla sídlo v Praze a potřebovala využít svůj tržní potenciál, zefektivnit svůj CRM systém a využít své […]

Productboard

Stáhnout případovou studii Integrace Sales Cloud (CRM) a Pardot pro sladění různých prodejních procesů v Productboard Po navýšení financování série A byl Productboard připraven pustit se do škálování na další úroveň. Společnost se sídlem v San Francisku potřebovala automatizovat a zefektivnit své obchodní a prodejní procesy, včetně marketingové automatizace, a efektivněji využívat klientská data. Cílem bylo umožnit zaměstnancům soustředit se na pokrok […]