Heureka Group

Stáhnout případovou studii Salesforce v Heureka Group: Pět zemí, jedno CRM, efektivnější řízení Heureka Group dříve spravovala různorodá CRM řešení napříč pěti trhy a produkty, což bránilo efektivnímu řízení skupiny a centrálnímu reportingu. Implementace jednotného CRM systému Salesforce umožnila vytvořit 360° pohled na zákazníka, harmonizovat obchodní procesy a připravit datovou základnu pro reporting. Výběr partnera Enehano byl klíčový díky […]
Design Thinking: Od myšlenky k otestovanému prototypu za 5 dní

Nevíte, jak by ve vaší organizaci mohla fungovat nová technologie, o které uvažujete? Potřebujete inovovat již existující řešení? Implementace nového softwaru často znamená měsíce až roky plánování a vývoje. Obrovským zklamáním potom může být zjištění, že jsme nasadili funkční software, který ale uživatelé nechtějí nebo nepotřebují. Naštěstí existují způsoby, jak se tomu vyvarovat. A nemusí to trvat dlouhé […]
Praktické využití AI a budoucí trendy v Salesforce

Jste zvědaví kam se ubírá AI v Salesforce? Do jakých AI oblastí investují ředitelé největších světových firem? Nebo vás zajímají detailnější informace o mechanismu zapojení AI v Salesforce? Chris Krecikij, Regional Director Enterprise Software Sales Salesforce, sdílel na konferenci Digital Transformation Summit 2024 své zkušenosti s využitím AI. Vstoupili jsme do třetí vlny AI AI revoluce zasáhla téměř každého, […]
Vekra

Stáhnout případovou studii Efektivní plánování a řízení montáží s využitím Field Service Lightning Společnost VEKRA, přední český výrobce oken a dveří, se již od roku 2017 věnuje digitalizaci a automatizaci svých nejen výrobních a obchodních procesů. Pro tyto účely si majitelé vybrali technologii Salesforce, kterou chtěli využívat i pro optimalizaci a automatizaci procesů spojených s plánováním a řízením montáží. Vekra měla potřebu již naimplementovaný […]
Jak prakticky využít potenciál AI ve výrobní firmě

Svět technologií se dnes točí kolem středobodu jménem AI. Ano, už delší dobu to je buzzword, který je skloňován v souvislosti s téměř každým technologickým pokrokem. Mluví se o umělé inteligenci, strojovém učení, generativní umělé inteligenci, chatbotech, voicebotech i autonomních robotech. Je potřeba si ale narovinu říct, kolik z nás vlastně ví, co tyto formy chytrých pomocníků v praxi dělají? Nebo […]
Česká spořitelna

Stáhnout případovou studii Co přinesla transformace B2C marketingu v České spořitelně? V roce 2020 se Česká spořitelna (ČSAS) připojila k dlouhodobé strategii Erste Group, zaměřené na transformaci přístupu k zákazníkům z prodeje produktů na péči o finanční zdraví klientů. Historicky ČSAS využívala ke komunikaci s klienty pět různých aplikací. Nová strategie vytvořila nové požadavky na budoucí marketing ČSAS, včetně eliminace jednorázových […]
Salesforce news: Einstein GPT = nová éra AI ve světě Salesforce

Einstein GPT je inovativní technologie umělé inteligence od společnosti Salesforce, která přináší auto-generovaný obsah přímo do platformy Salesforce CRM. Tato revoluční funkcionalita umožňuje uživatelům dotazy v přirozeném jazyce a generuje obsah na základě aktuálních dat o zákaznících. Představen na konferenci TrailblazerDX 2023, tento nový přírůstek do rodiny Salesforce AI slibuje přinést do naší pracovní rutiny další úroveň efektivity […]
ČSOB Pojišťovna

Stáhnout případovou studii Co přinesla implementace Salesforce CRM v ČSOB Pojišťovně? V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout tak zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce. V průběhu projektu bylo identifikováno několik technických omezení na straně zadavatele, které bylo potřeba zohlednit v již běžícím projektu. Několikrát jsme rozšířili původní scope projektu, […]
Carvago

Stáhnout případovou studii Spletitost procesů je důvod ke změně, ne překážka – ukázala transformace Carvago Carvago je předním online tržištěm pro nákup a prodej ojetých automobilů v Evropě. Společnost představila nový model prodeje vozidel, který překonal tradiční koncepty klasických dealerství a autobazarů. Výběr a nákup automobilu na Carvago probíhají online, jednoduše a rychle, podobně jako uživatelé nakupují v jiných odvětvích e-commerce. […]
DPD

Stáhnout případovou studii Co do DPD přinesla transformace obchodu a zákaznického servisu? Do roku 2020 společnost DPD používala na míru vytvořený systém CRM, který vzhledem k jejím obchodním požadavkům a rostoucímu podnikání nebyl vyhovující. Nedostatky / Pain Points Mezi největší nedostatky, které byly identifikovány, patřila nedostupnost uceleného přehledu o klientech pro tým Account Managementu, absence propojenosti obchodních kanálů (pipeline) v jednom uceleném systému a nepropojená […]