Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit

agentforce

Vytvářejte chytré AI agenty, kteří přemýšlí a pracují 24/7

Řízení obchodu a obchodního týmu
Řízení obchodu a obchodního týmu

Česká spořitelna [2]

Stáhnout případovou studii Jak Česká spořitelna řeší největší implementaci Salesforce Financial Services Cloudu v CEE regionu? Česká spořitelna se v rámci rozsáhlé digitální transformace rozhodla sjednotit práci s klientskými daty a urychlit interní procesy prostřednictvím platformy Salesforce. Projekt, na němž se podílí tým Enehana, je největší implementací Salesforce ve střední a východní Evropě. Banka v několika fázích nahrazuje starší systém Siebel […]

ČSOB Pojišťovna [2]

ČSOB Pojišťovna Stáhnout případovou studii Konsolidace distribučních sítí v ČSOB Pojišťovně – přesun Kontaktního centra do Salesforce Kontaktní centrum ČSOB Pojišťovny se potýkalo s končící IT podporou a nestabilitou stávající CRM aplikace, což prodlužovalo odbavení klientů a zatěžovalo operátory. Po zvážení vlastního vývoje i skupinových řešení, zvolila pojišťovna pro své kontaktní centrum Salesforce, který už využívala v dalších distribucích a společnostech v ČSOB […]

Heureka Group

Stáhnout případovou studii Salesforce v Heureka Group: Pět zemí, jedno CRM, efektivnější řízení Heureka Group dříve spravovala různorodá CRM řešení napříč pěti trhy a produkty, což bránilo efektivnímu řízení skupiny a centrálnímu reportingu. Implementace jednotného CRM systému Salesforce umožnila vytvořit 360° pohled na zákazníka, harmonizovat obchodní procesy a připravit datovou základnu pro reporting. Výběr partnera Enehano byl klíčový díky […]

Design Thinking: Od myšlenky k otestovanému prototypu za 5 dní

Nevíte, jak by ve vaší organizaci mohla fungovat nová technologie, o které uvažujete? Potřebujete inovovat již existující řešení? Implementace nového softwaru často znamená měsíce až roky plánování a vývoje. Obrovským zklamáním potom může být zjištění, že jsme nasadili funkční software, který ale uživatelé nechtějí nebo nepotřebují. Naštěstí existují způsoby, jak se tomu vyvarovat. A nemusí to trvat dlouhé […]

Praktické využití AI a budoucí trendy v Salesforce

Jste zvědaví kam se ubírá AI v Salesforce? Do jakých AI oblastí investují ředitelé největších světových firem? Nebo vás zajímají detailnější informace o mechanismu zapojení AI v Salesforce? Chris Krecikij, Regional Director Enterprise Software Sales Salesforce, sdílel na konferenci Digital Transformation Summit 2024 své zkušenosti s využitím AI. Vstoupili jsme do třetí vlny AI AI revoluce zasáhla téměř každého, […]

Vekra

Stáhnout případovou studii Efektivní plánování a řízení montáží s využitím Field Service Lightning Společnost VEKRA, přední český výrobce oken a dveří, se již od roku 2017 věnuje digitalizaci a automatizaci svých nejen výrobních a obchodních procesů. Pro tyto účely si majitelé vybrali technologii Salesforce, kterou chtěli využívat i pro optimalizaci a automatizaci procesů spojených s plánováním a řízením montáží. Vekra měla potřebu již naimplementovaný […]

Jak prakticky využít potenciál AI ve výrobní firmě

AI_vyroba

Svět technologií se dnes točí kolem středobodu jménem AI. Ano, už delší dobu to je buzzword, který je skloňován v souvislosti s téměř každým technologickým pokrokem. Mluví se o umělé inteligenci, strojovém učení, generativní umělé inteligenci, chatbotech, voicebotech i autonomních robotech. Je potřeba si ale narovinu říct, kolik z nás vlastně ví, co tyto formy chytrých pomocníků v praxi dělají? Nebo […]

Česká spořitelna

Stáhnout případovou studii Co přinesla transformace B2C marketingu v České spořitelně? V roce 2020 se Česká spořitelna (ČSAS) připojila k dlouhodobé strategii Erste Group, zaměřené na transformaci přístupu k zákazníkům z prodeje produktů na péči o finanční zdraví klientů. Historicky ČSAS využívala ke komunikaci s klienty pět různých aplikací. Nová strategie vytvořila nové požadavky na budoucí marketing ČSAS, včetně eliminace jednorázových […]

Salesforce news: Einstein GPT = nová éra AI ve světě Salesforce

Einstein GPT je inovativní technologie umělé inteligence od společnosti Salesforce, která přináší auto-generovaný obsah přímo do platformy Salesforce CRM. Tato revoluční funkcionalita umožňuje uživatelům dotazy v přirozeném jazyce a generuje obsah na základě aktuálních dat o zákaznících. Představen na konferenci TrailblazerDX 2023, tento nový přírůstek do rodiny Salesforce AI slibuje přinést do naší pracovní rutiny další úroveň efektivity […]

ČSOB Pojišťovna

Stáhnout případovou studii Co přinesla implementace Salesforce CRM v ČSOB Pojišťovně? V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout tak zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce. V průběhu projektu bylo identifikováno několik technických omezení na straně zadavatele, které bylo potřeba zohlednit v již běžícím projektu. Několikrát jsme rozšířili původní scope projektu, […]