Automatizujte své marketingové procesy. Využijte data pro získání a efektivnější zapojení zákazníků. Budujte celoživotní důvěryhodné vztahy.
Equa bank nabízí služby osobního i firemního bankovnictví pro cca 450 000 klientů v České republice. K těmto službám patří běžné a spořicí účty, více měnové platební karty, hypotéky, termínované vklady, spotřebitelské půjčky, pojištění a podnikatelské úvěry. Aktuálně má v ČR 50+ obchodních míst.
Zvyšte loajalitu vašich zákazníků díky personifikovanému sdělení. Polidštěte každou interakci, ať jde o e-mail, reklamu, sociální kanály nebo obchodní komunikaci.
Dopřejte vašim zákazníkům skutečný omnichannel zážitek. Ušetřete čas a věnujte se doručování relevantního obsahu prostřednictvím kanálu, který váš zákazník preferuje, ať jde o e-mail, web, mobilní aplikaci nebo messenger.
Propojte vaše data se znalostmi o vašich zákaznících a komunikujte s nim personifikovanými sděleními. Dělejte zásadní rozhodnutí na základě real-time dat.
Zvyšte ROI a minimalizujte výdaje pomocí analýz založených na umělé inteligenci.
Marketing Cloud je platforma pro poskytování relevantních a personalizovaných cest napříč kanály a zařízeními. Marketéři tak mohou doručit správné sdělení ve správný čas. Marketing Cloud zahrnuje integrovaná řešení pro správu zákaznických cest, e-mailu, mobilních zařízení, sociálních sítí, personalizaci webu, reklam, tvorbu a správu obsahu a analýzu dat. Vedení zákazníků na jejich cestách 1:1 s vaší značkou nikdy nebylo jednodušší a efektivnější.
Od firemních a neziskových organizací až po některé z největších společností zaměřených na B2C.
Cena za Salesforce Marketing Cloud začíná na 400 USD měsíčně za plán Basic a účtuje se ročně. Aktuální ceny a podrobný popis těchto edic najdete na oficiálních stránkách společnosti Salesforce. Pro správnou konfiguraci, implementaci a přizpůsobení řešení vašim potřebám můžete využít služeb společnosti Enehano.
Licence pro využívání řešení MCS se řídí oficiálním ceníkem Salesforce. V rámci předimplementačního procesu Vám vždy navrhneme využití vhodných licencí.
Základní funkcionality pro použití v procesech klienta jsme schopni nasadit obvykle od 4 týdnů včetně proškolení jeho týmu.
Stačí vyplnit formulář níže a následně Vás kontaktuje náš obchodník.