Výroba
Dělejte rozhodnutí na základě dat, snižujte náklady díky kvalitnímu plánování výroby a optimalizaci zásob. Zjednodušte zapojení partnerů se Salesforce Manufacturing Cloud.
Výroba
Proč nás klienti nejčastěji kontaktují?
Klientům chybí spolehlivé cloudové řešení.
V tom případě jim pomůžeme implementovat Salesforce platformu. Jde o konfigurovatelné a udržitelné řešení, které je plně v Cloudu.
Klienti se chtějí zaměřit na Customer Centric přístup.
Implementujeme CRM s integrací na ERP, což zajistí kompletní zákaznická data na jednom místě a nastaví komunikaci na zákazníka.
Klient by rád automatizoval procesy.
Zde implementujeme CRM s integrací na ERP. To nám zajistí propojení dosud oddělených datových streamů a zefektivní firemní procesy.
Pouze 57 % společností je spokojeno se svojí agilitou
Pro 82 % společností je jednou z top priorit zvýšení efektivity procesů
Zpřesnění plánování řadí mezi top priority 86 % firem
Bobcat
„Implementace Salesforce nám přímo ušetřila více než 360 hodin práce.“

James Brown
PRODUCT SUPPORT DIRECTOR
Bobcat
„Implementace Salesforce nám přímo ušetřila více než 360 hodin práce.“

James Brown
PRODUCT SUPPORT DIRECTOR






Výroba
Benefity, které digitální transformace ve výrobě přináší
Obchodování v digitalizované podobě
Od leadu až po úspěšně uzavřené obchody.
Forecasting
Projekce prodejů v předdefinovaném období.
Konsolidace interakcí se zákazníky
Historii veškeré komunikace se zákazníkem najdete na jednom místě.
Contract management
Kompletní management smluvních podmínek s klienty
Rozhodujte na základě dat
Pokročilý analytický nástroj zajistí reporting na míru
Posilte partnerské vztahy
Sdílejte vybraná obchodní data s partnery v jednom prostředí.
Digitalizace servisních zásahů
Od plánování, přes realizaci až po ukončený servisní zásah.
Mobilní aplikace pro obchod i servis
Nativní plnohodnotná aplikace pro iOS či Android
Výroba
Co by Vás mohlo zajímat?
Proč zvolit Cloud model při výběru CRM?
Cloud model umožňuje flexibilně reagovat na stále se měnící a nově vznikající procesy ve společnostech. Jeho výhoda je zřejmá třeba při expanzi firem do zahraničí, jelikož se nemusí spolu se vstupem do nové země implementovat nový systém a znovu vytvářet procesy.
Jak získat kompletní přehled nad chováním zákazníka?
Základem je mít veškerá data na jednom místě. Díky propojení CRM a ERP, které drží nejen produktová data a informace o stavu výroby, ale také data o komunikaci se zákazníkem, získáte maximální přehled o chování klienta.
Lze evidovat prodej i servis v jednom systému?
Salesforce platforma umožňuje evidenci více typu procesů. To znamená, že v jednom prostředí je možné řídit obchod a zároveň servisní proces či reklamace.
Jak s námi probíhá spolupráce?
Kroky, které doručí úspěch a zajistí optimalizaci vašich procesů.
Výroba
Správně nastavené procesy jsou alfou a omegou dalšího růstu
Výroba
V oboru výroby nejčastěji implementujeme tyto produkty
Výroba
Poznejte náš specializovaný tým

Jaroslav Luc
Business Unit Leader
Konzultace s obchodníkem
Proberte své konkrétní potřeby s naším expertem a zjistíte více o našem přístupu k projektům.

Petr Kampů
Key Account Manager