Bobcat
Bobcat

Bobcat

„Implementace Salesforce nám přímo ušetřila více než 360 hodin práce.“

Picture of James Brown

James Brown

PRODUCT SUPPORT DIRECTOR

Jak Salesforce podporuje digitalizaci a optimalizaci procesů v Bobcat

Bobcat je dlouholetý uživatel platformy Salesforce, ve které řídí řadu procesů na podporu prodejního a servisního kanálu, interních zaměstnanců i partnerů a prodejců.   

Díky adaptovaným uživatelům systému a internímu Salesforce týmu zaměstnanci neustále přinášejí návrhy, jak řešení kontinuálně rozšiřovat. V tomto případě jsme pomáhali optimalizovat proces hodnocení prodeje náhradních dílů a servisu (Dealer Aftermarket Review, DAR).   

Z hlediska projektu bylo důležité odstranit složitý manuální proces přidávání dat do souboru Excel a na druhé straně optimalizací procesu usnadnit práci servisním manažerům při posuzování výsledků a nastavování cílů pro prodejce. Ve výsledku jsme všem účastníkům umožnili projít procesem hladce a bez prodlev v rámci vysokých standardů „data compliance“. 

Dodání do 6 měsíců

Maximalizace využití funkcí

Maximalizace návratnosti investic

"Náš předchozí Salesforce partner sídlil v USA, takže jsme pořádali schůzky a telefonáty vždy odpoledne a čekali na zpětnou vazbu do druhého dne. Mít lokálního partnera je efektivnější a umožnilo nám kontrolovat průběh testování a akceptace okamžitě a efektivněji koordinovat celý projekt."

Picture of James Brown

James Brown

PRODUCT SUPPORT DIRECTOR

Největší přínosy digitální transformace

Možnost mapovat prodejní standardy

Zvýšení produktivity a usnadnění práce interního týmu

Ušetřeno více než 360 hodin práce

Možnost dohledat veškeré informace

Automatizace opakujících se procesů

Schvalovací proces, který přinesl zlepšení celého workflow

Zlepšení přehlednosti uživatelského rozhraní při práci s velkým množstvím informací

Digitalizace procesu a procesní optimalizace

Jednotná a správná data

Efektivní, rychle dostupná komunikace, vedená na jednom místě

O společnosti Bobcat

Bobcat je výrobce stavební techniky a strojů. Při prodeji a servisu spolupracují s více než 170 dealery v různých zemích regionu EMEA. Bobcat je spokojeným zákazníkem Salesforce. Proto když se rozhodli automatizovat proces hodnocení prodejců a servisních manažerů, bylo už předem dané, že proces musí být součástí této platformy. Jak jim tým Enehana pomohl celý proces zrealizovat?

Sídlo

Praha 9

Obor

prodej, pronájem, servis stavebních strojů

Počet zaměstnanců

78

Roční obrat

536 867 000 Kč

Web

www.bobcat.cz

Prozkoumejte další případové studie