Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit

Enehano na Dreamforce – den druhý

Enehano na Dreamforce – den druhý

Druhý den v San Francisco začal řešením problému s připojením k internetu. Mobilní data vyčerpána, WiFi na Hotelu běžela rychlostí modemu a tak mojí poslední šancí byla Dreamforce WiFi. Plný očekávání z prvního session dne a z toho, že budu zase online, jsem vyrazil směr jedné z budov, kde se celá konference odehrává. Ihned po příchodu jsem se začal zkoušet připojovat k WiFi, ale neúspěšně. Po půl hodině, kdy jsem s prosbou o pomoc kontaktoval 5 lidí, jsem byl poslán do technického koutku a zde mi bylo řečeno, že brand Huawei, zde není podporován a bylo mi doporučeno zajít do Apple Storu a pořídit si iPhone. Vskutku americké řešení této situace. Na základě tohoto doporučení jsem si radši nechal navýšit mobilní data.

Poté jsem se konečně dostal k tomu, proč tu jsem a to přednášky, networking a prostě celé to Salesforce šílenství. Prošel jsem celou budovu a začal postupně nasávat atmosféru. Musím uznat, že rozvržení stánků a míst, kde probíhají sessions je super. Vše je rozděleno dle oblastí, jako Administrace či Vývoj a pak jsou zde jednotlivé stánky například pro Lighting, Salesforce DX, Security atd. Mezi těmito stánky samozřejmě nechybí místa, kde se nacházejí hlavní partneři letošního Dreamforce. Již dopředu jsem měl vytipované nějaké sessions na téma vývoje, continuous integration, SFDX a Lightning platformy obecně a tak jsem buď poslouchal speakery na jednotlivých sessions nebo jsem obcházel stánky a diskutoval s lidmi ze Salesforce o problémech v rámci jednotlivých oblastí a případných řešeních. Většinou u každého stánku je někdo, kdo se podílí na rozvoji dané oblasti a je tedy schopen během chvíle pomoci pochopit či vyřešit takřka cokoli z dané oblasti. Dopoledne jsem zakončil obědem a posezením s jinými lidmi, kteří také přijeli na Dreamforce. A jaké jsi měla dopoledne ty, Zuzko?

Keďže už lístky na full DF neboli, registrovala som sa na event Ops-Stars o sales a marketingu, ktorý sa počas DF koná v SF. Na evente som bola doobeda a bolo tu veľa praktických prednášok. Celým eventom sa však niesol predovšetkým pojem Account- based marketing = stratégia, ktorá teraz dominuje v rámci marketing a sales stratégie.

Na obed nám Salesforce usporiadal obed v rámci Growing markets, čiže som sa konečne stretla so SF zamestnancami z Dublinu, s ktorými si vždy píšeme online. Zároveň som spoznala i pár SF partnerov z Poľska, Turecka a Maďarska.

Poobede bol plný stretnutí a prechodov z jedného miesta na druhé.

O 3 som si také pozrela streaming key note od Marka v office NewVoiceMedia a večer po streamingu som skončila na networking, kam ma pozval náš nový potencionálny partner ten deň poobede

Partnerstvo vyzerá skvelo – stay tuned!

Pomalu se blížilo to hlavní prvního dne a to „Celebration of Trailblazers“ s Markem Benioffem a dalšími předními představiteli Salesforce. My jsme již dopředu věděli, co bude hlavní náplní této události, a to představení globální spolupráce mezi Salesforce a Enehano Solutions

Zdá se Vám to nereálné? Dnes ještě ano, ale za pár let, kdo ví?

Zazněly zde i další úžasné zprávy jako představení Einstein Voice, představení Trailblazerů z různých odvětví a ukázka toho, jak jim Salesforce pomáhá s jejich businessem a vylepšení customer experience.

Po tomto dvouhodinovém ceremoniálu mne čekala ještě jedna volnější session o Trailhead platformě. Potom jsem se zašel podívat do Dremforce parku, který se nese v duchu pomoci bezdomovcům.

Milan Bodlák, Head of Delivery, výlet na Dreamforce dostal jako odměnu za vynikající práci v minulém roce.

Zuzana Maderová, Expansion and Business Development Manager, vycestovala jako součást své pracovní náplně.

Chceš příště jet Ty? Koukni na naše firemní benefityvolná pracovní místa, pokud ano :).

Novinky a informace

Přímo do vaší emailové schránky

Prozkoumejte související články

Řízení vztahů s obchodními partnery