Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit 2025

Page 4
Page 4

Banky si za poslední dva roky u lidí polepšily. Nejčastějším problémem zůstává dlouhé čekání

Za poslední dva roky přišla většina bank s řadou inovací a vylepšení pro své klienty, což se promítlo do lepší zákaznické zkušenosti, kterou si lidé z jednání s bankou odnášejí. Potvrzují to výsledky průzkumu technologické společnosti Enehano Solutions, podle kterých zaznamenalo ve srovnání s rokem 2020 méně lidí nějaké problémy při kontaktu s bankou a ke zlepšení došlo ve většině sledovaných parametrů. Největším nešvarem zůstává dlouhé čekání.

Proč se v Equa bank rozhodli pro Salesforce Marketing Cloud a jak probíhala jeho implementace v plném provozu?

Na druhém Digital Transformation Summitu, který Enehano uspořádalo 13. května 2021, vystoupil Ondřej Ševeček, Head of CRM v Equa bance. S Jakubem Lysáčkem si povídali o první implementaci Salesforce Marketing Cloud v bankovním prostředí v ČR. Jak v Equa bance přešli z „on premise“ řešení do cloudu, jaké k tomu měli důvody a s jakými výzvami se museli poprat při implementaci? Inspirujte se v rozhovoru.

Implementace lead managementu v Zonky

To, jak ve fintechovém Zonky umí v praxi využít maximum funkcionalit Salesforce Marketing Cloudu, jsme popsali v článku „JAK V ZONKY POMÁHÁ AUTOMATIZOVANÁ KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKEM“. Filip Paseka, tehdy v Zonky zodpovědný za CRM, prozradil, kde brát leady, jak je transformovat na zákazníky i jak s nimi pracovat, aby byli spokojení a zůstali u nich napořád.

Jak v Zonky pomáhá automatizovaná komunikace se zákazníkem

Zonky asi všichni známe. Jde o fintech, který propojuje investory na jedné straně a lidi, kteří si chtějí půjčit peníze. Zakládají si na férové ceně a na nákladové efektivitě, která je dosažena i díky tomu, že mají Salesforce. Jsou plně online, a tak jak některým firmám covidová doba trošku ublížila, v Zonky díky „bezpobočkovému” režimu pomohla. V online prostředí se pohybují jako ryba ve vodě.

Jak na úspěšnou digitální transformaci a nasazení Salesforce ve velké společnosti?

Pozvání na druhý Digital Transformation Summit, který Enehano uspořádalo 13. května 2021, přijal Pavel Kottink, IT ředitel v ČSOB Stavební spořitelny (dříve ČMSS). V rozhovoru s Jirkou Machem prozradil, co všechno obnášela implementace nového CRM pro téměř 2000 uživatelů a jaké výzvy bylo potřeba zdolat v jednotlivých fázích zavádění.

Potenciál a úskalí využívání Salesforce pro B2B v MONETA Money Bank

Ačkoliv se řada firem rozhodla řešit automatizaci a digitalizaci svých procesů s příchodem pandemie, v MONETA Money Bank se do transformace pustili už před sedmi lety. Rozhodli se pro platformu Salesforce. Přečtěte si, jaké moduly využívají, co Petr Šrámek, SFE manažer, vnímá jako zásadní pro plné využívání funkcionalit nebo jak jim Salesforce My Trailhead pomohl v době homeofficů s onbordingem 50 nových bankéřů. Petra Šrámka vyzpovídal Petr Mudroch, Salesforce Business Architect z Enehano Solutions a protože se oba dobře znají (nejen) v rozhovoru si tykají.

Klienti řekli, co jim na bankách nejvíc vadí

Za poslední rok udělala řada firem v digitalizaci a automatizaci svých služeb velký pokrok, přesto má většina z nich v této oblasti rezervy, které mají negativní vliv na jejich zákazníky. Z negativních důsledků zanedbané digitalizace nebo automatizace vadí lidem nejvíce poplatky za převod mezi účty, spamové e-maily, zbytečné návštěvy poboček a poplatky při platbách kartou. Vyplývá to z čerstvého průzkumu, který jsme připravili ve spolupráci se společností Intensity.

Zonky

Intenzivní rozvoj digitalizace a automatizace interních procesů v Zonky  Společnost, která měla svůj CRM systém založený na platformě Salesforce, hledala partnera, který by zajistil intenzivnější rozvoj digitalizace a automatizace interních procesů na platformě Salesforce. Zonky v současnosti využívá několik produktů Salesforce, zejména Sales Cloud, Service Cloud a Marketing Cloud. Jedním z klíčových kritérií bylo mj. i to, aby partner zapadl do firemní kultury […]

Equa bank

Nahrazení CMS za Salesforce Marketing Cloud v Equa bank Equa bank si v roce 2020 vybrala Enehano Solutions pro úplné nahrazení současného CMS za Salesforce Marketing Cloud. Díky dlouhodobé spolupráci mezi Equa Bankou a Enehanem, kdy Enehano dodávalo původní CMT (Campaign Management Tool) řešení, Jako vhodný nástupce Unica IBM, UBX a Accoustic se Equa Bank rozhodla pro Marketing Cloud […]