Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit 2025

DPD

„Jednou z největších výhod bylo vytvoření pipeline managementu a celkové sledování vývoje obchodních aktivit.“

Picture of David Žežulka

David Žežulka

SALES & MARKETING DIRECTOR

Co do DPD přinesla transformace obchodu a zákaznického servisu?

Do roku 2020 společnost DPD používala na míru vytvořený systém CRM, který vzhledem k jejím obchodním požadavkům a rostoucímu podnikání nebyl vyhovující. 

Nedostatky / Pain Points 

Mezi největší nedostatky, které byly identifikovány, patřila nedostupnost uceleného přehledu o klientech pro tým Account Managementu, absence propojenosti obchodních kanálů (pipeline) v jednom uceleném systému a nepropojená komunikace mezi různými týmy a systémy. 

Změna plánu 

Po zahájení implementační fáze projektu navíc společnost DPD akvírovala společnost Geis. Poté se hlavní prioritou stala bezproblémová integrace obou společností, která vyvolala revizi všech dříve nastavených procesů. 

Integrace

Změna byznys procesů

Migrace

"DPD si jako implementačního partnera vybralo Enehano, protože jejich nabídka byla nejprofesionálnější a nejvhodnější pro naše potřeby. Jedním z rozhodujících parametrů byl také jejich tým, který tvoří senior analytikové."

Picture of David Žežulka

David Žežulka

SALES & MARKETING DIRECTOR

Největší přínosy digitální transformace

Client 360, správa pipeline

Automatizace procesů včetně víceúrovňového schvalování a flow

Rychlá navigace v každodenních úkolech

Všechny informace na jednom místě

Různá zobrazení pro různé týmy

Implementace komplexního prodejního procesu

Integrace finanční aplikace

Generování týdenní agendy

Obchodní výsledky lze sledovat přes obchodní segmenty

O společnosti DPD

Skupina DPD je jednou z předních světových sítí pro doručování balíků a jedničkou v doručování balíků v Evropě. Jejím cílem je být příkladem v udržitelném doručování a stát se předním činitelem, který umožňuje zrychlení v e-commerce odvětví. Je mezinárodní zásilkovou službu. V současné době je její provoz decentralizovaný, to znamená, že každá národní obchodní jednotka DPD řídí svůj trh tak, jak uzná za vhodné. 

Sídlo

Říčany u Prahy - Modletice

Obor

Motorová doprava, poštovní služby

Počet zaměstnanců

379

Roční obrat

192,78 mil USD

Web

www.dpd.com

Prozkoumejte další případové studie

Řízení vztahů s obchodními partnery