Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit 2025

Heureka Group
Heureka Group

Heureka Group

„Sjednocení CRM systémů zjednodušilo procesy napříč pěti trhy a zrychlilo zpracování dat. Díky Salesforce máme centralizovaný přehled o B2B zákaznících a lépe rozumíme jejich potřebám.“

Picture of Jiří Svoboda

Jiří Svoboda

Group Head of Ad Tech & CRM

Salesforce v Heureka Group: Pět zemí, jedno CRM, efektivnější řízení

Heureka Group dříve spravovala různorodá CRM řešení napříč pěti trhy a produkty, což bránilo efektivnímu řízení skupiny a centrálnímu reportingu.

Implementace jednotného CRM systému Salesforce umožnila vytvořit 360° pohled na zákazníka, harmonizovat obchodní procesy a připravit datovou základnu pro reporting.

Výběr partnera Enehano byl klíčový díky jeho zkušenostem a schopnosti projekt realizovat v očekávaném čase a rozpočtu.

V první fázi bylo řešení úspěšně spuštěno v CZ a SK a připraveno k expanzi na další trhy.

Jednotné CRM pro 5 trhů

Sjednocení původních CRM řešení a migrace dat

Dodáno za 9 měsíců

„Od implementace Salesforce CRM očekáváme zvýšení efektivity, pro kterou je klíčová adopce systému mezi uživateli nejen na exekutivní, ale i reportingové bázi. Kromě intenzivních školení a neustálého rozvoje adopci podporujeme i integrací na další nástroje jako jsou například Slack, ERP, emailing a další.”

Picture of Jiří Svoboda

Jiří Svoboda

Group Head of Ad Tech & CRM

Největší přínosy digitální transformace

360° pohled na zákazníka

Jednotné obchodní procesy od leadu po fakturaci

Centrální datová základna pro reporting

Konsolidace aplikací na jednotnou CRM platformu

Unifikovaný produktový katalog napříč skupinou

Přesnější obchodní forecasting pro jednotlivé úrovně společnosti

Výrazné usnadnění realizace skupinového prodeje)

Jednotná evidence zákaznických interakcí

Identifikace příležitostí pro další rozvoj platformy Salesforce

O společnosti Heureka Group

Heureka Group je největší nákupní rádce a srovnávač cen v České republice a ve střední Evropě, poskytující služby milionům zákazníků. Její strategií je využívat moderní technologie a analytické nástroje k poskytování co nejpřesnějších a nejaktuálnějších informací o produktech a cenách, čímž pomáhá spotřebitelům dělat informovaná rozhodnutí při nákupu online.

Sídlo

Praha

Obor

E-commerce, srovnávač cen

Počet zaměstnanců

500

Roční obrat

2,1 mld. Kč

Prozkoumejte další případové studie

Řízení vztahů s obchodními partnery