Zonky
„Tým Enehano nám pomohl vytvořit na míru šitá řešení pro použití Community Cloudu, včetně propojení na Service a Marketing Cloud.“

Filip Paseka
CRM SYSTEM LEADER
Zlepšení a rozvoj zákaznických služeb v Zonky
Zonky.cz je česká služba typu peer-to-peer, která poskytuje online půjčky mezi lidmi. Společnost, která měla svůj CRM systém založený na platformě Salesforce, hledala partnera, který by pomohl řídit rozvoj kombinací vlastních zkušeností s dalšími nástroji Salesforce. Společnost měla sídlo v Praze a potřebovala využít svůj tržní potenciál, zefektivnit svůj CRM systém a využít své hodnoty v plném rozsahu pro zákazníky, partnery a zaměstnance. Zlepšení a rozvoj jejich současných služeb a produktů Sales Cloud, využití dalších nástrojů Marketing Cloudu a implementace Community Cloud byly mezi hlavními trasami, které urychlily rychlý růst společnosti Zonky.
Community, Marketing & Service Cloud
Síla reklamy a sociálního studia
30 % rychlejší tvorba opportunity
„Díky Salesforce využíváme sílu reklamního i sociálního marketingu. Nyní máme perfektní řešení pro společné vedení online kontaktů. Nyní jsem přesvědčen, že máme potřebnou pomoc, abychom mohli růst podle plánu.“

Filip Paseka
CRM SYSTEM LEADER
Největší přínosy digitální transformace
Propojení reklamního a sociálního marketingu
Perfektní řešení pro synergii reklamního a sociálního marketingu, poskytující značce silný průnik na online platformách.
Efektivní správa online kontaktů
Vytvoření systému pro společné vedení online kontaktů pomocí Community Cloudu, zajišťující efektivní komunikaci a podporu růstu společnosti.
Optimalizace sociálních sítí
Analytický a strategický přístup k sociálním sítím (FB, LinkedIn atd.) prostřednictvím Salesforce Social Studio v Marketing Cloudu, centralizující a šetřící čas i úsilí.
Automatizovaná správa potenciálních zákazníků
Automatizace agregace potenciálních zákazníků z Facebooku a online reklam v Salesforce umožňuje efektivní správu a lepší kontrolu finančního dopadu.
Expertní poradenství a podpora
Poskytnutí analýzy, odborného poradenství a podpory týkající se nástrojů Salesforce podporuje optimální využití platformy.
Řešení šité na míru
Implementace Community, Marketing a Service Cloudů šitá na míru nahradila neefektivní vlastní řešení.
Účinná centralizace
Úspěšná centralizace bodů správy a analýzy šetří čas a úsilí v back-office procesech.
Spolehlivost a flexibilita
Poskytnutí pokrytí kódu, sloučení kódu, nepřetržitá integrace a automatizace řešení, zajišťující spolehlivost a flexibilitu v provozu.
Podpora růstu podle plánu
Zabezpečení potřebné pomoci pro plánovaný růst společnosti, jak pro nové, tak stávající zákazníky, a dosažení plného využití tržního potenciálu.
O společnosti Zonky
Vlastníkem Zonky je česká investiční skupina PPF. Zonky, resp. Benxy s.r.o. se k 1. prosinci 2021 sloučila s bankou Air Bank a.s. K počátku roku 2020 Zonky zprostředkovalo půjčky v hodnotě přes 10 miliard korun a zároveň spravuje portfolio desetitisícům investorů.
Prozkoumejte další případové studie
ČSOB Pojišťovna
"Původní CRM jsme nahradili řešením Salesforce. Obchodníci tak mají veškeré informace na jednom místě a mohou poskytnout klientům perfektní servis.“

Dalibor Machoň
HEAD OF SALES SUPPORT
Česká spořitelna
"Díky transformaci marketingu jsme přešli na personalizovanou komunikaci s klienty a zvýšili efektivitu práce našeho týmu. Sloučení pěti nástrojů do jednoho nám umožňuje rychleji reagovat na potřeby klientů.“

Lukáš Pudil
PERSONALISATION TRIBE LEAD / DIRECTOR
Vekra
"S Enehanem můžeme naplno využívat možnosti FSL technologií v Salesforce, integrovat je s našimi stávajícími řešeními a neustále zlepšovat procesy pro dosažení co největší efektivity.“

Jiří Červinka
FINANČNÍ A PROVOZNÍ ŘEDITEL
Heureka Group
„Sjednocení CRM systémů zjednodušilo procesy napříč pěti trhy a zrychlilo zpracování dat. Díky Salesforce máme centralizovaný přehled o B2B zákaznících a lépe rozumíme jejich potřebám.“

Jiří Svoboda
Group Head of Ad Tech & CRM
Carvago
„Díky Salesforce pro řízení našich klíčových obchodních procesů máme jednotný systém, který podporuje expanzi našeho byznysu a umožňuje snadno přidávat nové procesy.“

Filip Malík
PRODUCT DIRECTOR
Bobcat
„Implementace Salesforce nám přímo ušetřila více než 360 hodin práce.“
