4 důvody, proč zahájit digitální transformaci v energo & utility

Digitalizace rezonuje v segmentu energo a utility čím dál tím více. Větší zkušenosti s touto oblastí však většině firem u nás chybí, a know-how je proto nutné hledat spíše v zahraničí, kde již tyto transformační cykly byli provedeny. Jak postupovat při digitální transformaci v Energo & Utility? Co společnosti přinese, jaký má dopad na zákazníky nebo obchodní zástupce? Odkud brát inspiraci ? Digitalizace […]
Získejte balíček licencí zdarma, pokud máte licence na Service Cloud nebo Sales Cloud

Balíček licencí Salesforce Foundations nabízí pro stávající uživatele Sales Cloudu a Service Cloudu možnost získat přístup k dalším produktům, jako jsou Marketing Cloud a Data Cloud, bez dodatečných nákladů. Tato sada nástrojů pomůže zefektivnit vaše procesy a zlepšit spolupráci mezi týmy a zákazníky, aniž byste museli zvyšovat svůj rozpočet. Co to vlastně Salesforce Foundations je a proč jej začít používat, ale […]
Design Thinking: Od myšlenky k otestovanému prototypu za 5 dní

Nevíte, jak by ve vaší organizaci mohla fungovat nová technologie, o které uvažujete? Potřebujete inovovat již existující řešení? Implementace nového softwaru často znamená měsíce až roky plánování a vývoje. Obrovským zklamáním potom může být zjištění, že jsme nasadili funkční software, který ale uživatelé nechtějí nebo nepotřebují. Naštěstí existují způsoby, jak se tomu vyvarovat. A nemusí to trvat dlouhé […]
Praktické využití AI a budoucí trendy v Salesforce

Jste zvědaví kam se ubírá AI v Salesforce? Do jakých AI oblastí investují ředitelé největších světových firem? Nebo vás zajímají detailnější informace o mechanismu zapojení AI v Salesforce? Chris Krecikij, Regional Director Enterprise Software Sales Salesforce, sdílel na konferenci Digital Transformation Summit 2024 své zkušenosti s využitím AI. Vstoupili jsme do třetí vlny AI AI revoluce zasáhla téměř každého, […]
Transformace podpory prodejců a zrychlení růstu: cesta společnosti Bobcat k digitalizaci pomocí Salesforce

Bobcat, společnost vyrábějící stavební stroje, se pustila do digitální transformace. Jako klíčového partnera pro implementací komplexního Salesforce řešení si vybrali Enehano, které mělo na starosti pro Bobcat zrealizovat nastavení automatizovaného procesu hodnocení dealerů po prodeji. V rozhovoru s Jamesem Brownem, Product Support Director, zjistěte, jak v Bobcat Salesforce pomáhá se přiblížit k naplnění cílů. Rozhovor na čtvrtém ročníku Digital Transformation Summitu vedl Michal Mach, Salesforce architekt z Enehana.
Proč se v Bobcatu rozhodli pro vybudování samoobslužného portálu pro dealery?

Všichni víme, jak je nepříjemné, když s jedním dokumentem pracuje více lidí. Ovšem umíte si představit, že s takovým dokumentem pracuje přes 500 lidí? Michaela Stará, Sales Performance Leader ve společnosti Bobcat prozradila, jak probíhal schvalovací proces plánu s dealery, proč se rozhodli vybudovat samoobslužný portál a jaké další funkce pro ně v Salesforce nechali vytvořit.
Bobcat

Stáhnout případovou studii Jak Salesforce podporuje digitalizaci a optimalizaci procesů v Bobcat Bobcat je dlouholetý uživatel platformy Salesforce, ve které řídí řadu procesů na podporu prodejního a servisního kanálu, interních zaměstnanců i partnerů a prodejců. Díky adaptovaným uživatelům systému a internímu Salesforce týmu zaměstnanci neustále přinášejí návrhy, jak řešení kontinuálně rozšiřovat. V tomto případě jsme pomáhali optimalizovat proces hodnocení prodeje náhradních dílů […]
Pricefx

Stáhnout případovou studii Migrace Help Desk systému pro externí a interní zákazníky v Pricefx Pricefx v projektu migrace Help Desk systému spojila síly s Enehanem, které jí pomohlo tyto cíle realizovat, dodalo potřebné know-how a kapacitu posílit interní administrativní tým pro Salesforce. Kromě implementace Salesforce Service Cloudu, byla součástí řešení i implementace zákaznického portálu s použitím Salesforce Experience Cloudu, aby funkce byly […]