Zkušenost s nasazením Salesforce partnerského portálu pro evropský region v Bobcat

Bobcat je společnost skupiny Doosan, který se v celosvětovém měřítku řadí mezi přední společnosti v oblasti výroby stavební techniky. Dodává také různorodá řešení, motory a zařízení do odvětví energetiky a vodního hospodářství. Jakým způsobem se dostala výrobní společnost jako je Bobcat k Salesforce? Mateřská společnost sídlící ve Spojených státech se zhruba před patnácti lety rozhodla pro jeden z nejlepších CRM produktů […]
Jak zaměstnanecká 360 pomáhá řídit obchod a projektový onboarding v Trustsoft?

Michal Pánovec, Product Manager ve společnosti Trustsoft, představil na konferenci Digital Transformation Summit řízení obchodních a projektových procesů díky implementaci zaměstnanecké 360. Tato moderní metoda umožňuje efektivně spravovat zaměstnanecké alokace, optimalizovat interní procesy a zvyšovat celkovou výkonnost. O společnosti Trustsoft se specializuje na výstavbu a správu cloudové infrastruktury, poskytuje školení a konzultace. Díky své expertíze a úzké spolupráci s AWS se […]
Design Thinking: Od myšlenky k otestovanému prototypu za 5 dní

Nevíte, jak by ve vaší organizaci mohla fungovat nová technologie, o které uvažujete? Potřebujete inovovat již existující řešení? Implementace nového softwaru často znamená měsíce až roky plánování a vývoje. Obrovským zklamáním potom může být zjištění, že jsme nasadili funkční software, který ale uživatelé nechtějí nebo nepotřebují. Naštěstí existují způsoby, jak se tomu vyvarovat. A nemusí to trvat dlouhé […]
Lukáš Vavřín, byznys konzultant a facilitátor, který pomáhá klientům k růstu

Lukáš Vavřín, zkušený business konzultant, nám v rozhovoru přiblížil, co obnáší jeho role a jak Enehano rozšiřuje své služby o facilitaci workshopů. Lukáš se zaměřuje na kombinaci byznysové analýzy a technologických dovedností, což mu umožňuje efektivně reagovat na potřeby klientů. Pojďme se podívat, jakým způsobem přistupuje k projektům a jaké výzvy v této profesi čelí. Lukáši, co tě přivedlo do Enehana? Hledal […]
Salesforce News: 7 základních principů pro zlepšení zákaznického zážitku

V současné době se zákaznická zkušenost stala jedním z nejvýznamnějších aspektů úspěšného podnikání. Jak ukazují statistiky, až 88 % zákazníků považuje tento zážitek za rovnocenný důležitosti samotných produktů a služeb. Chcete-li uspět, musíte zajistit, aby každá interakce byla nezapomenutelná. Představujeme vám základní principy, díky kterým toho můžete dosáhnout. Týmový duch Zákaznický servis je týmová záležitost — a neplatí to […]
Rossie.AI: umělá inteligence v Salesforce, která umí česky a slovensky
Umělá inteligence je nepostradatelným nástrojem pro moderní podnikání. Martin Franc ze společnosti Agnostix představil na konferenci Digital Transformation Summit (DTS) 2024 nový startup Rossie.AI. Tento revoluční projekt přináší umělou inteligenci přímo do Salesforce, a co je nejlepší, Rossie.AI umí česky. Jak Rossie.AI funguje? Rossie.AI vychází z projektu Rozárka, inspirovaného populární sovičkou z pohádky Popelka. Využívá generativní umělou inteligenci […]
Praktické využití AI a budoucí trendy v Salesforce

Jste zvědaví kam se ubírá AI v Salesforce? Do jakých AI oblastí investují ředitelé největších světových firem? Nebo vás zajímají detailnější informace o mechanismu zapojení AI v Salesforce? Chris Krecikij, Regional Director Enterprise Software Sales Salesforce, sdílel na konferenci Digital Transformation Summit 2024 své zkušenosti s využitím AI. Vstoupili jsme do třetí vlny AI AI revoluce zasáhla téměř každého, […]
Salesforce news: 5 typů lidí, kteří určují budoucnost práce s umělou inteligencí

Článek od Salesforce představuje pět typů AI person v pracovním prostředí: Maximalisté (30 %) využívají AI několikrát týdně a aktivně se o svou zkušenost podílejí se svým okolím Underground (20 %) jsou maximalisté v utajení. AI využívají pravidelně, ale s okolím tuto informaci nesdílejí Rebelové (19 %) nepřekypují nadšením ohledně AI, naopak jsou přesvědčeni, že její využívání není fér Superfanoušci (16 %) obdivují, jaké […]
Anna Michutová: Analytička a teamleaderka v Enehanu

Když se Anička rozhodla opustit pohodlí bankovního prostředí a vydat se na dráhu konzultantky, možná ani netušila, jak zásadní krok to bude. Dnes, po dvou letech strávených v Enehanu, je nejen uznávanou analytičkou, ale i inspirativní teamleaderkou. V rámci našeho rozhovoru jsme jí vyzpovídali a odhalili i zajímavé pracovní rituály, které jí pomáhají přepínat mezi prací a soukromým životem. Aničko, jak ses vlastně […]
Dreamforce 2024: Jak Salesforce mění způsob lidské práce aneb Agentforce v praxi

Salesforce každoročně pořádá v San Francisku konferenci. Letošní ročník proběhl ve dnech 17.–19. září a zaměřil se na téma využití umělé inteligence ve firmách. Jak nový ekosystém Agentforce umožní zefektivnit procesy, automatizovat často opakované úkoly a pomoci lidem soustředit se na komunikaci se zákazníky? My jsme byli u toho a to nejdůležitější jsme vám sepsali do článku. Agentforce všude Zapojení AI […]