Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit

Enehano na Dreamforce – den třetí

Enehano na Dreamforce – den třetí

Tretí deň ráno som sa vydala opäť na Ops-Stars,  kde bola ráno panelová diskusia žien pracujúcich na CMO pozíciách a nasledoval panel foundrov úspešných Account based marketing SaaS firiem. Medzi panelovkami bol networking a narazila som na jedného Slováka, ktorý sa presťahoval do US už pred 12 rokmi a je práve VP Demand generations. Bol veľmi ochotný pomôcť s mojou alokáciou do SF, avšak väčšina ľudí, ktorých som doteraz stretla a žijú v SF sú veľmi ochotní pomôcť s usadením sa a následným začlenením.

Na obed som sa vybrala na pozvanie Salesforce oddelenia vo firme PUBLICIS.SAPIENT do ich officu v San Franciscu na prednášku zhrňujúcu prieskum vo zmenách retailu, ktorý nedávno pripravili spolu so Salesforce.

výhled na SF při obědě

Poobede bol už plný stretnutí s potencionálnymi B2B partnermi – prevažne business & marketing konzultačnými firmami.

Deň som ukončila na networkingu (inak networking tu často volajú Happy hour – lebo je tam vždy free alkohol). Networking sa konal na rooftop coworkingu Eco-Systems krásnym výhľadom na Salesforce tower.

Já to bohužel neměl s takovým výhledem, ale den byl také plný střetnutí. Většina sessions, které jsem měl přes celý den naplánované se týkala převážně oblastí vývoje, lightining platformy a nově připravovaných funkcí obecně. Některé sessions jsou koncipovány jako klasická přednáška, avšak některé jsou formou diskuse, a to lidí ze všech koutů světa a všech možných rolí či odborností v rámci Salesforce platformy.

Na těchto diskusích je parádní to, že má člověk možnost ověřit si či porovnat, jak to děláme doma a jak to vypadá všude možně ve světě. Ano, vždy je možné cokoli udělat lépe, někdy je člověk donucen k nějakému rozhodnutí díky okolnostem projektu či požadavku zákazníka, ale někdy se také jedná pouze o neznalost možností Salesforce platformy. Tak či tak jsem došel k příjemnému zjištění, že to vlastně děláme dobře! Ať už v tom, jak komunikujeme se zákazníky jejich požadavky a snažíme se jim ukázat výhody Salesforce platformy či jak navrhujeme, vyvíjíme a nasazujeme finální řešení.

Mezi přebíháním z jedné budovy do druhé, na jednotlivé sessions, má člověk v tom shonu možnost se i trochu zamyslet na životem zde v US. Ano, život zde nese spousty benefitů, na které u nás nejsme zvyklí, avšak jedno jsem si uvědomil. Máme krásnou zemi a jsem hrdý na to, že pocházím právě z Česka a tento názor bych měl i po roce stráveném v US.

Nakonec zde musím ještě zmínit to, že ne všichni v SF sdíleli jakékoli nadšení z Dreamforce a Salesforce konkrétně. Konala se tu jedna větší protestní akce v podobě průvodu. Právo na názor má každý a určitě i jejich pohled na věc stojí za zmínku. Když už nic, tak co se musí nechat je, že pěkně vyhrávali

 

Autoři:

Milan Bodlák, Head of Delivery, výlet na Dreamforce dostal jako odměnu za vynikající práci v minulém roce.

Zuzana Maderová, Expansion and Business Development Manager, vycestovala jako součást své pracovní náplně.

Chceš příště jet Ty? Koukni na naše firemní benefityvolná pracovní místa, pokud ano :).

Novinky a informace

Přímo do vaší emailové schránky

Prozkoumejte související články

Řízení vztahů s obchodními partnery