Finance
Finanční služby jsou postaveny na vztazích s klienty, a proto firmy potřebují řešení pro řízení vztahů se zákazníky. Sjednoťte své týmy pomocí Salesforce Customer 360.
Finance
Proč nás klienti nejčastěji kontaktují?
Nemají vyhovující legacy řešení.
Chtějí pomoci při přechodu na moderní cloudovou platformu a produkty Salesforce.
Jejich marketing, obchod a servis je roztříštěn do více systémů.
Dochází u nich k „big bang“ či postupné adopci. Chtějí propojit sales, service a marketing na jednom místě.
Preference lokálního Salesforce partnera.
Salesforce implementují na základě rozhodnutí mateřské společnosti a chtějí tuzemského partnera, který zná zdejší poměry a zajistí hladkou adopci Salesforce.
Pouze 33 % klientů věří, že jim banky poskytují nejvýhodnější produkty
Pouze 10 % CEO finančních institucí považuje svoji společnost za inovativního leadera
73 % mileniálů by raději bankovní služby od společností Google, Apple nebo Amazon
ČSOB Pojišťovna
"Původní CRM jsme nahradili řešením Salesforce. Obchodníci tak mají veškeré informace na jednom místě a mohou poskytnout klientům perfektní servis.“

Dalibor Machoň
HEAD OF SALES SUPPORT
Česká spořitelna
"Díky transformaci marketingu jsme přešli na personalizovanou komunikaci s klienty a zvýšili efektivitu práce našeho týmu. Sloučení pěti nástrojů do jednoho nám umožňuje rychleji reagovat na potřeby klientů.“

Lukáš Pudil
PERSONALISATION TRIBE LEAD / DIRECTOR
Zonky
"Nyní cítím jistotu, že máme pomoc, kterou jsme potřebovali, abychom viděli náš byznys růst podle plánu.“

Filip Paseka
CRM SYSTEM LEADER
Equa bank
„Vzhledem k tomu, kam jsme náš marketing posunuli a jaký potenciál Marketing Cloud v sobě má, tak musím říct, že bychom se po všech zkušenostech opět rozhodli pro implementaci Marketing Cloudu."

Ondřej Ševeček
HEAD OF CRM
Zonky
„Tým Enehano nám pomohl vytvořit na míru šitá řešení pro použití Community Cloudu, včetně propojení na Service a Marketing Cloud.“

Filip Paseka
CRM SYSTEM LEADER
ČSOB Pojišťovna
"Původní CRM jsme nahradili řešením Salesforce. Obchodníci tak mají veškeré informace na jednom místě a mohou poskytnout klientům perfektní servis.“

Dalibor Machoň
HEAD OF SALES SUPPORT






Finance
Benefity, které digitální transformace ve financích přináší
Snížíte Time to market
Vhodně zvolená kombinace technologií a správně postavené procesy vám umožňují rychlé dodání dílčích změn ke koncovému zákazníkovi.
Zefektivníte procesy
Zlepšete procesy díky revizi. Ušetřete čas, lidské vstupy, snižte chybovost a zvyšte kapacitu pomocí technologií.
Zmenšíte Total Cost of Ownership
Pokud je digitální transformace a implementace nových systémů provedena správně, snížíte ve střednědobém horizontu celkové náklady, které plynou ze starších nebo nevyhovujících systémů.
Navýšíte zákaznickou spokojenost
Snižte chybovost a identifikujte třecí plochy včas. Díky personalizaci a individuálním interakcím zákazník cítí, že dostává kvalitní službu.
Nezaostanete za konkurencí
Nebuďte pozadu. Digitalizace je největší současný trend. Kdo chvíli stál, stojí opodál.
Děláte rozhodnutí založená na datech
Opravdu digitalizovaný proces je měřitelný a vy tak můžete dělat kvalifikovaná data driven rozhodnutí, která lze dále vylepšovat.
Zvýšíte výnosy
Využijte potenciál, zvyšte konverze leadů a tím i objemy prodejů.
Omezte odchodovost zákazníků
Díky dobré péči o zákazníky, včasné identifikaci problémů a jejich proaktivním řešením zvýšíte spokojenost a snížíte odchodovost.
Zlepšíte zákaznickou péči
Zlepšovat zákaznickou péči stojí méně než ji napravovat. Spokojený zákazník vás dále doporučí a třeba i veřejně pozitivně ohodnotí.
Finance
Co by Vás mohlo zajímat?
Jaké jsou nyní trendy ve finančním sektoru?
Nejintenzivněji se nyní dere na světlo praktická aplikace AI – ať už prediktivní, tak generativní. Budoucnost spatřujeme hlavně v asistivní AI (co-pilot), kdy stroj spolupracuje s člověkem, dělá mu asistenta a komunikuje s ním lidsky přirozenou formou. To obrovsky zvyšuje efektivitu a snižuje chybovost. Můžete se tak soustředit na činnosti s větší přidanou hodnotou.
Jaký má digitální transformace vliv na způsob řízení lidí? Jak se způsob řízení proměňuje, pokud vůbec?
Nejen u nás ve firmě, ale i u našich zákazníků již delší dobu sledujeme, jak se spolu s digitální transformací firmy adaptují na nové způsoby řízení. I řada velkých organizací změnila svou organizační strukturu a způsob řízení – používají agilní metody a některé kompetence se přesouvají od managementu na podřízené.
Jakým způsobem ovlivňuje digitální transformace místo práce?
Hodně pozic nemusí nutně docházet do kanceláře na denní bázi, k čemuž přispěla pandemie COVID-19. Došlo tak k posunu do hybridního režimu. Rovněž pozice pracující s koncovými zákazníky nejsou nutně vázány na pobočky a obchodní místa.
Jak s námi probíhá spolupráce?
Kroky, které doručí úspěch a zajistí optimalizaci vašich procesů.
Finance
Správně nastavené procesy jsou alfou a omegou dalšího růstu
Finance
V oboru financí nejčastěji implementujeme tyto produkty
Finance
Poznejte náš specializovaný tým

Lukáš Andres
Senior Business Analyst

Petr Mudroch
Senior Business Consultant
Konzultace s obchodníkem
Proberte své konkrétní potřeby s naším expertem a zjistíte více o našem přístupu k projektům.

Jaroslav Havrda
CSO