PRODUCT SUPPORT DIRECTOR
Bobcat je dlouholetý uživatel platformy Salesforce, ve které řídí řadu procesů na podporu prodejního a servisního kanálu, interních zaměstnanců i partnerů a prodejců.
Díky adaptovaným uživatelům systému a internímu Salesforce týmu zaměstnanci neustále přinášejí návrhy, jak řešení kontinuálně rozšiřovat. V tomto případě jsme pomáhali optimalizovat proces hodnocení prodeje náhradních dílů a servisu (Dealer Aftermarket Review, DAR).
Z hlediska projektu bylo důležité odstranit složitý manuální proces přidávání dat do souboru Excel a na druhé straně optimalizací procesu usnadnit práci servisním manažerům při posuzování výsledků a nastavování cílů pro prodejce. Ve výsledku jsme všem účastníkům umožnili projít procesem hladce a bez prodlev v rámci vysokých standardů „data compliance“.
PRODUCT SUPPORT DIRECTOR
Bobcat je výrobce stavební techniky a strojů. Při prodeji a servisu spolupracují s více než 170 dealery v různých zemích regionu EMEA. Bobcat je spokojeným zákazníkem Salesforce. Proto když se rozhodli automatizovat proces hodnocení prodejců a servisních manažerů, bylo už předem dané, že proces musí být součástí této platformy. Jak jim tým Enehana pomohl celý proces zrealizovat?
Václavské nám. 837/11
+420 730 635 095
IČO 05177472
DIČ: CZ05177472
Cyrilská 7
+420 739 610 635
Prievozská 6/a
+421 908 754 004
Tajovského 2
+421 910 995 564
© 2024 Enehano | Člen skupiny Synequs | Všechna práva vyhrazena.