T-Mobile
„S kampaní Omnichannel spravujeme lepší vztahy s klienty a přesnější obsah nabídek.“

František Trachta
VEDOUCÍ OBCHODNÍ INTELIGENCE & BIGDATA
Dodávka integrované marketingové databáze pro T-Mobile
V projektu pro T-Mobile, spolupracujícím s Telekom Deutschland GmbH od roku 2018, byl kladen důraz na modernizaci a integraci systémů. Enehano spolupracovalo na vytvoření integrované marketingové databáze, která umožňuje efektivní plánování, správu a monitorování marketingových kampaní přes různé komunikační kanály.
Projekt čelil výzvám v oblasti vývoje, využívaje moderní technologie od renomovaných dodavatelů, jako jsou Oracle a SAS. Implementace zahrnovala integrace do existujících zdrojů dat a komunikačních kanálů s důrazem na moderní Java frameworky.
Rozsáhlý projekt byl strukturován do tří pilířů, včetně modulu kvality dat pro Oracle a řešení pro zpracování událostí a kampaní s technologií SAS.
Celkově projekt přinesl významný benefit v podobě modernizace, efektivity ve správě marketingových aktivit a zajištění čistoty dat, přispívaje k celkovému posílení pozice T-Mobile na trhu.
Za 2 měsíce Sales Cloud spuštěn jako MVP
Zvýšená míra konverze
5+ Integrací
„S kampaní Omnichannel spravujeme lepší vztahy s klienty a přesnější obsah nabídek.“

František Trachta
VEDOUCÍ OBCHODNÍ INTELIGENCE & BIGDATA
Největší přínosy digitální transformace
Efektivní správa kampaní s integrovanou marketingovou databází
Projekt umožnil efektivní plánování, správu a vyhodnocování marketingových kampaní přes různé komunikační kanály, zvyšující celkovou účinnost strategií.
Technologická robustnost s moderními nástroji od Oracle a SAS
Využití nejnovějších technologií od Oracle a SAS zajistilo projektu technologickou konkurenceschopnost a výkonnost.
Zajištěná čistota dat a soulad s předpisy
Implementace modulu kvality dat v technologii Oracle zajistila důslednou čistotu dat v souladu s platnými předpisy, posilující spolehlivost informací.
Reálný čas pro zpracování událostí a kampaní
Jeden z pilířů projektu využívající technologii SAS umožnil zpracování událostí a kampaní v reálném čase, zvyšující schopnost rychlé reakce na potřeby zákazníků.
Odborný přínos v analýze, návrhu a vývoji řešení
Know-how našeho týmu v oblastech analýzy, návrhu architektury, vývoje řešení a testování přineslo projektu nenahraditelný odborný přínos.
O společnosti T-Mobile
T-Mobile je přední telekomunikační společnost, která poskytuje komplexní řešení mobilních a telekomunikačních služeb. Sídlo společnosti se nachází v [uvedeném městě]. T-Mobile zaměřuje své služby na širokou škálu zákazníků, včetně občanů, malých a středních podniků a velkých korporací.
Sídlo
Praha
Obor
Telekomunikace
Počet zaměstnanců
3 276
Roční obrat
29 958 mil. Kč
Web
Prozkoumejte další případové studie
ČSOB Pojišťovna
"Původní CRM jsme nahradili řešením Salesforce. Obchodníci tak mají veškeré informace na jednom místě a mohou poskytnout klientům perfektní servis.“

Dalibor Machoň
HEAD OF SALES SUPPORT
Česká spořitelna
"Díky transformaci marketingu jsme přešli na personalizovanou komunikaci s klienty a zvýšili efektivitu práce našeho týmu. Sloučení pěti nástrojů do jednoho nám umožňuje rychleji reagovat na potřeby klientů.“

Lukáš Pudil
PERSONALISATION TRIBE LEAD / DIRECTOR
Vekra
"S Enehanem můžeme naplno využívat možnosti FSL technologií v Salesforce, integrovat je s našimi stávajícími řešeními a neustále zlepšovat procesy pro dosažení co největší efektivity.“

Jiří Červinka
FINANČNÍ A PROVOZNÍ ŘEDITEL
Heureka Group
„Sjednocení CRM systémů zjednodušilo procesy napříč pěti trhy a zrychlilo zpracování dat. Díky Salesforce máme centralizovaný přehled o B2B zákaznících a lépe rozumíme jejich potřebám.“

Jiří Svoboda
Group Head of Ad Tech & CRM
Carvago
„Díky Salesforce pro řízení našich klíčových obchodních procesů máme jednotný systém, který podporuje expanzi našeho byznysu a umožňuje snadno přidávat nové procesy.“

Filip Malík
PRODUCT DIRECTOR
Bobcat
„Implementace Salesforce nám přímo ušetřila více než 360 hodin práce.“
