Po navýšení financování série A byl Productboard připraven pustit se do škálování na další úroveň. Společnost se sídlem v San Francisku potřebovala automatizovat a zefektivnit své obchodní a prodejní procesy - včetně marketingové automatizace - a efektivněji využívat klientská data.
Přečíst Case StudySpolečnost T-Systems se dívala do budoucnosti, když chtěla upgradovat ze svého dlouho implementovaného Siebel CRM na novou platformu Salesforce. Pochopení a provedení možných komplikací přechodu na pokročilejší platformu představovalo významnou výzvu.
Přečíst Case StudyZonky.cz je česká služba typu peer-to-peer, která poskytuje online půjčky mezi lidmi. Společnost, která měla svůj CRM systém založený na platformě Salesforce, hledala partnera, který by pomohl řídit rozvoj kombinací vlastních zkušeností s dalšími nástroji Salesforce.
Přečíst Case StudyKiwi.com je jednou z nejrychleji rostoucích technologických společností na světě a jejím úkolem je revoluce v cestovním ruchu. Díky unikátní technologii Virtual Interlining je Kiwi.com schopna získat cestovatele z jakéhokoli místa A do kteréhokoli bodu B na světě za nejlepší možnou cenu.
Přečíst Case StudyKdyž SaaScend, celosvětově známá skupina profesionálů růstu B2B, chtěla upgradovat své současné obchodní a marketingové procesy, aby byla efektivnější, potřebovali pro své klienty odborníka na implementaci Salesforce a složitost automatizace procesů.
Přečíst Case StudySpolečnost Flowmon Networks chtěla nabídnout stávajícím a potenciálním klientům konzistentní a personalizovaný zážitek ve všech komunikačních kanálech automatizací všech aspektů cesty zákazníka, od přizpůsobených e-mailů až po kontakt s obchodním zástupcem, který má historii interakcí a transakcí zákazníka v systému CRM.
Přečíst Case StudyOd roku 2018 se specialisté ze společnosti Enehano účastnili projektu pro pobočku T-Mobile ve spolupráci s německým vývojovým týmem společnosti Telekom Deutschland GmbH. Začali jsme s technologickým konceptem Proof-of-Concept, protože řešení v reálném čase muselo zohledňovat stávající správu kampaní a současnou infrastrukturu.
Přečíst Case StudyČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovna, která nabízí ucelené pojišťovací služby životního i neživotního pojištění občanům a živnostníkům, stejně jako malým a středním podnikům i velkým korporacím. V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce.
Přečíst Case Study