Carvago je předním online tržištěm pro nákup a prodej ojetých automobilů v Evropě a rozhodlo se využít platformu Salesforce pro řízení svých klíčových obchodních procesů. V projektu bylo stěžejní zvládnout komplexitu a množství procesů. Kolik času automatizací ušetřili a o kolik se zvýšil objem odbavených obchodních případů?
Přečíst Case StudyBobcat při prodeji a servisu spolupracují s více než 170 dealery v různých zemích regionu EMEA. Z hlediska projektu bylo důležité odstranit složitý manuální proces přidávání dat do souboru Excel a na druhé straně optimalizací procesu usnadnit práci servisním manažerům při posuzování výsledků a nastavování cílů pro prodejce. Jak jim tým Enehana pomohl celý proces zrealizovat?
Přečíst Case StudySkupina DPD je jednou z předních světových sítí pro doručování balíků a jedničkou v doručování balíků v Evropě. Dovězte se, jak díky Salesforce získali ucelený přehled o klientech, propojili obchodní kanály a vyřešili komunikaci mezi různými obchodními týmy a systémy.
Přečíst Case StudyAmerická společnost Kemp, která se zabývá efektivitou a bezpečností on-premise a cloudových datových center, koupila v roce 2021 českou společnost Flowmon se sídlem v Brně, aby rozšířila svou produktovou řadu. Obě společnosti používaly Salesforce CRM a bylo rozhodnuto, že společnost Flowmon se zruší a veškerá data a procesy se sloučí do společnosti Kemp. Cílem integrace bylo zachovat procesy v Kempu z větší části beze změny a transformovat aktivity Flowmonu bez negativních dopadů. Projekt začal analýzou, protože jsme potřebovali důkladně pochopit obchodní proces a implementaci Salesforce na obou stranách.
Přečíst Case StudyPricefx a Enehano se k zapracování požadavků na nový Help Desk systém rozhodli použít Salesforce Service Cloud. Součástí řešení byly také změny stávajícího portálu pro partnery a implementace zákaznického portálu s použitím Salesforce Experience Cloudu, protože funkce musí být dostupné pro externí partnery. Pro integraci s Jira a SharePoint byly použity balíčky Salesforce AppExchange a MS Power Automate pro integraci s MS Teams a monitorovacím systémem.
Přečíst Case StudyFinančně-technologickou službu Zonky provozuje společnost Benxy s.r.o., za kterou stojí nejvýznamnější česká investiční skupina PPF. Zonky už lidem poskytlo půjčky v hodnotě přes 18 miliard korun a zároveň spravuje portfolio deseti tisícům investorů. Úspěch Zonky je od začátku založen na férovém přístupu a využití nejnovějších technologií, díky kterým je Zonky atraktivní prozákaznickou firmou s rychlými a jednoduchými procesy pro vyřízení půjčky.
Přečíst Case StudyEqua bank nabízí služby osobního i firemního bankovnictví pro cca 450 000 klientů v České republice. K těmto službám patří běžné a spořicí účty, více měnové platební karty, hypotéky, termínované vklady, spotřebitelské půjčky, pojištění a podnikatelské úvěry. Aktuálně má v ČR 50+ obchodních míst.
Přečíst Case StudyČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovna, která nabízí ucelené pojišťovací služby životního i neživotního pojištění občanům a živnostníkům, stejně jako malým a středním podnikům i velkým korporacím. V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce.
Přečíst Case StudyOd roku 2018 se specialisté ze společnosti Enehano účastnili projektu pro pobočku T-Mobile ve spolupráci s německým vývojovým týmem společnosti Telekom Deutschland GmbH. Začali jsme s technologickým konceptem Proof-of-Concept, protože řešení v reálném čase muselo zohledňovat stávající správu kampaní a současnou infrastrukturu.
Přečíst Case StudySpolečnost Flowmon Networks chtěla nabídnout stávajícím a potenciálním klientům konzistentní a personalizovaný zážitek ve všech komunikačních kanálech automatizací všech aspektů cesty zákazníka, od přizpůsobených e-mailů až po kontakt s obchodním zástupcem, který má historii interakcí a transakcí zákazníka v systému CRM.
Přečíst Case StudyKdyž SaaScend, celosvětově známá skupina profesionálů růstu B2B, chtěla upgradovat své současné obchodní a marketingové procesy, aby byla efektivnější, potřebovali pro své klienty odborníka na implementaci Salesforce a složitost automatizace procesů.
Přečíst Case StudyKiwi.com je jednou z nejrychleji rostoucích technologických společností na světě a jejím úkolem je revoluce v cestovním ruchu. Díky unikátní technologii Virtual Interlining je Kiwi.com schopna získat cestovatele z jakéhokoli místa A do kteréhokoli bodu B na světě za nejlepší možnou cenu.
Přečíst Case StudyZonky.cz je česká služba typu peer-to-peer, která poskytuje online půjčky mezi lidmi. Společnost, která měla svůj CRM systém založený na platformě Salesforce, hledala partnera, který by pomohl řídit rozvoj kombinací vlastních zkušeností s dalšími nástroji Salesforce.
Přečíst Case StudySpolečnost T-Systems se dívala do budoucnosti, když chtěla upgradovat ze svého dlouho implementovaného Siebel CRM na novou platformu Salesforce. Pochopení a provedení možných komplikací přechodu na pokročilejší platformu představovalo významnou výzvu.
Přečíst Case StudyPo navýšení financování série A byl Productboard připraven pustit se do škálování na další úroveň. Společnost se sídlem v San Francisku potřebovala automatizovat a zefektivnit své obchodní a prodejní procesy - včetně marketingové automatizace - a efektivněji využívat klientská data.
Přečíst Case Study