Case Studies
Spletitost procesů je důvod ke změně, ne překážka – ukázala transformace Carvago

Carvago je předním online tržištěm pro nákup a prodej ojetých automobilů v Evropě a rozhodlo se využít platformu Salesforce pro řízení svých klíčových obchodních procesů. V projektu bylo stěžejní zvládnout komplexitu a množství procesů. Kolik času automatizací ušetřili a o kolik se zvýšil objem odbavených obchodních případů?

Přečíst Case Study
Jak Salesforce podporuje digitalizaci a optimalizaci procesů

Bobcat při prodeji a servisu spolupracují s více než 170 dealery v různých zemích regionu EMEA. Z hlediska projektu bylo důležité odstranit složitý manuální proces přidávání dat do souboru Excel a na druhé straně optimalizací procesu usnadnit práci servisním manažerům při posuzování výsledků a nastavování cílů pro prodejce. Jak jim tým Enehana pomohl celý proces zrealizovat?

Přečíst Case Study
Co do DPD přinesla transformace obchodu a zákaznického servisu?

Skupina DPD je jednou z předních světových sítí pro doručování balíků a jedničkou v doručování balíků v Evropě. Dovězte se, jak díky Salesforce získali ucelený přehled o klientech, propojili obchodní kanály a vyřešili komunikaci mezi různými obchodními týmy a systémy.

Přečíst Case Study
Integrace Flowmon do Kemp

Americká společnost Kemp, která se zabývá efektivitou a bezpečností on-premise a cloudových datových center, koupila v roce 2021 českou společnost Flowmon se sídlem v Brně, aby rozšířila svou produktovou řadu. Obě společnosti používaly Salesforce CRM a bylo rozhodnuto, že společnost Flowmon se zruší a veškerá data a procesy se sloučí do společnosti Kemp.‍ Cílem integrace bylo zachovat procesy v Kempu z větší části beze změny a transformovat aktivity Flowmonu bez negativních dopadů. Projekt začal analýzou, protože jsme potřebovali důkladně pochopit obchodní proces a implementaci Salesforce na obou stranách.

Přečíst Case Study
Migrace Help Desk systému pro externí a interní zákazníky v Pricefx

Pricefx a Enehano se k zapracování požadavků na nový Help Desk systém rozhodli použít Salesforce Service Cloud. Součástí řešení byly také změny stávajícího portálu pro partnery a implementace zákaznického portálu s použitím Salesforce Experience Cloudu, protože funkce musí být dostupné pro externí partnery. Pro integraci s Jira a SharePoint byly použity balíčky Salesforce AppExchange a MS Power Automate pro integraci s MS Teams a monitorovacím systémem.

Přečíst Case Study
Intenzivní rozvoj digitalizace a automatizace interních procesů v Zonky

Finančně-technologickou službu Zonky provozuje společnost Benxy s.r.o., za kterou stojí nejvýznamnější česká investiční skupina PPF. Zonky už lidem poskytlo půjčky v hodnotě přes 18 miliard korun a zároveň spravuje portfolio deseti tisícům investorů. Úspěch Zonky je od začátku založen na férovém přístupu a využití nejnovějších technologií, díky kterým je Zonky atraktivní prozákaznickou firmou s rychlými a jednoduchými procesy pro vyřízení půjčky.

Přečíst Case Study
Nahrazení CMS za Salesforce Marketing Cloud v Equa bank

Equa bank nabízí služby osobního i firemního bankovnictví pro cca 450 000 klientů v České republice. K těmto službám patří běžné a spořicí účty, více měnové platební karty, hypotéky, termínované vklady, spotřebitelské půjčky, pojištění a podnikatelské úvěry. Aktuálně má v ČR 50+ obchodních míst.

Přečíst Case Study
Co přinesla implementace Salesforce CRM v ČSOB Pojišťovně?

ČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovna, která nabízí ucelené pojišťovací služby životního i neživotního pojištění občanům a živnostníkům, stejně jako malým a středním podnikům i velkým korporacím. V roce 2018 se management ČSOB Pojišťovny rozhodl významně posílit výkon své prodejní sítě a nabídnout zprostředkovatelům moderní nástroj Salesforce a jeho funkce.

Přečíst Case Study
Dodání integrované marketingové databáze pro T-Mobile

Od roku 2018 se specialisté ze společnosti Enehano účastnili projektu pro pobočku T-Mobile ve spolupráci s německým vývojovým týmem společnosti Telekom Deutschland GmbH. Začali jsme s technologickým konceptem Proof-of-Concept, protože řešení v reálném čase muselo zohledňovat stávající správu kampaní a současnou infrastrukturu.

Přečíst Case Study
Jak pomohl Pardot ve společnosti Flowmon Networks?

Společnost Flowmon Networks chtěla nabídnout stávajícím a potenciálním klientům konzistentní a personalizovaný zážitek ve všech komunikačních kanálech automatizací všech aspektů cesty zákazníka, od přizpůsobených e-mailů až po kontakt s obchodním zástupcem, který má historii interakcí a transakcí zákazníka v systému CRM.

Přečíst Case Study
Implementace a úplná integrace obchodních procesů do platformy Salesforce ve společnosti Saascend

Když SaaScend, celosvětově známá skupina profesionálů růstu B2B, chtěla upgradovat své současné obchodní a marketingové procesy, aby byla efektivnější, potřebovali pro své klienty odborníka na implementaci Salesforce a složitost automatizace procesů.

Přečíst Case Study
Jak jsme za dva měsíce spustili Sales Cloud pro Kiwi.com?

Kiwi.com je jednou z nejrychleji rostoucích technologických společností na světě a jejím úkolem je revoluce v cestovním ruchu. Díky unikátní technologii Virtual Interlining je Kiwi.com schopna získat cestovatele z jakéhokoli místa A do kteréhokoli bodu B na světě za nejlepší možnou cenu.

Přečíst Case Study
Zlepšení a rozvoj služeb v Zonky pomocí Salesforce

Zonky.cz je česká služba typu peer-to-peer, která poskytuje online půjčky mezi lidmi. Společnost, která měla svůj CRM systém založený na platformě Salesforce, hledala partnera, který by pomohl řídit rozvoj kombinací vlastních zkušeností s dalšími nástroji Salesforce.

Přečíst Case Study
Implementovali jsme obchodní procesy T-Systems do Salesforce Sales Cloud

Společnost T-Systems se dívala do budoucnosti, když chtěla upgradovat ze svého dlouho implementovaného Siebel CRM na novou platformu Salesforce. Pochopení a provedení možných komplikací přechodu na pokročilejší platformu představovalo významnou výzvu.

Přečíst Case Study
Integrace Sales Cloud (CRM) a Pardot pro sladění různých prodejních procesů v Productboard

Po navýšení financování série A byl Productboard připraven pustit se do škálování na další úroveň. Společnost se sídlem v San Francisku potřebovala automatizovat a zefektivnit své obchodní a prodejní procesy - včetně marketingové automatizace - a efektivněji využívat klientská data.

Přečíst Case Study
Hubert Palán
Founder & CEO of Productboard

„Enehano stálo za naším úspěšným nastavením Salesforce. Po navýšení financování série A nám integrace umožnila obsloužit mnohem více potenciálních zákazníků se stejnou režií.“

Zaujaly vás naše služby?

Kontaktujte nás
Thanks for your email! We’ll get back to you ASAP.
Oops! Something went wrong while submitting the form.