Implementace lead managementu v Zonky

To, jak ve fintechovém Zonky umí v praxi využít maximum funkcionalit Salesforce Marketing Cloudu, jsme popsali v článku „JAK V ZONKY POMÁHÁ AUTOMATIZOVANÁ KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKEM“. Filip Paseka, tehdy v Zonky zodpovědný za CRM, prozradil, kde brát leady, jak je transformovat na zákazníky i jak s nimi pracovat, aby byli spokojení a zůstali u nich napořád.
Jak v Zonky pomáhá automatizovaná komunikace se zákazníkem

Zonky asi všichni známe. Jde o fintech, který propojuje investory na jedné straně a lidi, kteří si chtějí půjčit peníze. Zakládají si na férové ceně a na nákladové efektivitě, která je dosažena i díky tomu, že mají Salesforce. Jsou plně online, a tak jak některým firmám covidová doba trošku ublížila, v Zonky díky „bezpobočkovému” režimu pomohla. V online prostředí se pohybují jako ryba ve vodě.
Bez personifikované a konzistentní komunikace se moderní marketing neobejde

O automatizaci a digitalizaci se minimálně v posledním roce mluví velmi intenzivně i v marketingu. Jaké jsou hlavní překážky rychlejší marketingové automatizace? S čím může pomoct? A dává smysl i ve vaší firmě? Nejen o tom jsme si povídali s Jakubem Lysáčkem, Marketing Automation Leadem z Enehano Solutions, který také mimo jiné vystoupil na letošním Digital Transformation Summitu.
Enehano se stalo implementačním partnerem pro Interaction Studio

Začátkem roku 2021 se Enehano Solutions stalo oficiálně schváleným implementačním partnerem pro Salesfroce Interaction Studio. V týmu máme 3 specilisty, kteří umí plně využít Interaction studio a vědí, jak v reálném čase jednoduše personalizovat marketingové nabídky napříč různými kanály.
Omnichannel – nadužívaný pojem, nebo oblíbený Salesforce nástroj?

Termín omnichannel se dnes skloňuje ve všech pádech, jeho význam známe nebo tušíme, ale překlad či jednotnou definici bychom hledali těžko. Omnichannel jako pojem představuje strategii, komplexní přístup, který si klade za cíl efektivně komunikovat se zákazníkem prostřednictvím všech dostupných kanálů.
Trendy a kreativní možnosti řešení Salesforce Marketing Cloudu a Pardotu v roce 2020

V minulém roce se Enehano Solutions významnou měrou podílelo na mnoha projektech nasazení dvou marketingově automatizačních nástrojů – Salesforce Marketing Cloud (pro oblast B2C) a Pardot (primárně pro B2B).
Carvago

Stáhnout případovou studii Spletitost procesů je důvod ke změně, ne překážka – ukázala transformace Carvago Carvago je předním online tržištěm pro nákup a prodej ojetých automobilů v Evropě. Společnost představila nový model prodeje vozidel, který překonal tradiční koncepty klasických dealerství a autobazarů. Výběr a nákup automobilu na Carvago probíhají online, jednoduše a rychle, podobně jako uživatelé nakupují v jiných odvětvích e-commerce. […]
Zonky

Intenzivní rozvoj digitalizace a automatizace interních procesů v Zonky Společnost, která měla svůj CRM systém založený na platformě Salesforce, hledala partnera, který by zajistil intenzivnější rozvoj digitalizace a automatizace interních procesů na platformě Salesforce. Zonky v současnosti využívá několik produktů Salesforce, zejména Sales Cloud, Service Cloud a Marketing Cloud. Jedním z klíčových kritérií bylo mj. i to, aby partner zapadl do firemní kultury […]
Equa bank

Nahrazení CMS za Salesforce Marketing Cloud v Equa bank Equa bank si v roce 2020 vybrala Enehano Solutions pro úplné nahrazení současného CMS za Salesforce Marketing Cloud. Díky dlouhodobé spolupráci mezi Equa Bankou a Enehanem, kdy Enehano dodávalo původní CMT (Campaign Management Tool) řešení, Jako vhodný nástupce Unica IBM, UBX a Accoustic se Equa Bank rozhodla pro Marketing Cloud […]
T-Mobile

Stáhnout případovou studii Dodávka integrované marketingové databáze pro T-Mobile V projektu pro T-Mobile, spolupracujícím s Telekom Deutschland GmbH od roku 2018, byl kladen důraz na modernizaci a integraci systémů. Enehano spolupracovalo na vytvoření integrované marketingové databáze, která umožňuje efektivní plánování, správu a monitorování marketingových kampaní přes různé komunikační kanály. Projekt čelil výzvám v oblasti vývoje, využívaje moderní technologie od […]