Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit 2025

Service Cloud
Service Cloud

Service Cloud

Zvyšte produktivitu a zákaznickou spokojenost a zároveň snižte náklady díky AI a vašim datům na jedné platformě. 

Důvody, proč nasadit Service Cloud, hovoří jasně

Posílení péče o zákazníky s 360° individuálním pohledem

V průměru až 45% nárůst zákaznické spokojenosti

Díky automatizaci rutinních úkolů se 77 % pracovníků více soustředí na komplexní úkoly

Benefity, které vám Service Cloud přinese

Mějte informace o zákazníkovi na jednom místě

Uživatelské rozhraní je přehledné a přizpůsobitelné a nabízí širokou škálu nástrojů na podporu produktivity včetně analytických nástrojů a komplexních přehledů o zákaznících. 

Distribuujte zákaznické požadavky efektivně

Pomocí Omni-Channel Routing přiřadíte zákaznické požadavky vhodnému agentovi. Nastavíte si automatizační pravidla, která zajistí, že  požadavek bude odbaven tou nejpovolanější osobou. Efektivně a v reálném čase monitorujte činnost zákaznického centra.

Využijte personalizovaný zákaznický servis

Service Cloud pomáhá k rychlému zpracování případů, ať už jde o požadavky nebo stížnosti zákazníků. Automaticky přiřaďte k případům kompetentní týmy nebo agenty na základě jejich dostupnosti či schopností.  

Zajistěte skutečný zákaznický zážitek

Automatizujte požadavky zákazníků pomocí Einstein Bots pro SMS, WhatsApp a Messenger. Nehledě na to, jakým kanálem se k vám požadavky dostanou, v Service Cloudu je vaši agenti odbaví z jediné obrazovky. 

Spolehněte se na rozsáhlou firemní databázi znalostí a self-service

Díky firemnímu know-how, interním dokumentům a návodům na jednom místě má zákaznický servis vždy po ruce ty správné informace. Znalostní databáze pomůže nejen vašim zaměstnancům, ale i zákazníkům. Nebo využijte AI chat, který zákazníkovi doporučí relevantní články. 

Řiďte pracovníky v terénu pomocí Field Service

Využijte automatizace k prioritizaci úkolů a optimalizujte jejich přiřazování na základě dovedností vašich pracovníků, polohy či jiných pravidel. Pomozte svému týmu efektivně vykonávat svou pracovní náplň, i když jsou offline. 

Jak s námi probíhá spolupráce?

Od úvodní konzultace po samotné finále.

Na co se nás často ptáte?

Salesforce Service Cloud je platforma pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), která umožňuje jejím uživatelům automatizovat servisní procesy, zefektivnit pracovní postupy, uchovávat firemní znalostní databázi a mnoho dalších. Klíčovým účelem platformy je podpora one-to-one vztahu s každým zákazníkem napříč různými kanály či zařízeními.

Rychlost a kvalita odpovědí na zákaznické dotazy zvyšuje pravděpodobnost návratu zákazníků k vašemu produktu či službám. Service Cloud poskytuje pracovníkům zákaznické podpory nástroje k zajištění vynikající zákaznické zkušenosti, což jim umožňuje pracovat rychleji a produktivněji, a tím zvyšovat spokojenost zákazníků a snižovat tak náklady.

Existuje celá řada způsobů, jak přizpůsobit Service Cloud vašim potřebám. Představujeme čtyři základní druhy předdefinovaných edic.

S edicí Starter ušetříte čas snadným nastavením, průvodcem a nativními postupy přímo v Service Cloudu.

Service Cloud Enterprise Edition je komplexní řešení, které poskytuje Lightning Console, multichannel pohled na zákaznické případy, integraci CTI, scénáře pro telefonní hovory, řízení firemní znalostní databáze, vývojářské nástroje a další funkcionality.

S Unlimited Edition získáte neomezený přístup k online školícím materiálům, nepřetržité bezplatné podpoře a dalším službám a funkcionalitám.

Professional Edition pak umožňuje plnou integraci obchodu a podporujících služeb zákazníkům. Aktuální informace k jednotlivým edicím naleznete na oficiálních stránkách Salesforce.

Kromě hlavních funkcí nabízí Salesforce k Service Cloudu řadu přizpůsobitelných doplňků: 

  • Experience Cloud k tvorbě uživatelských webových prostředí přizpůsobených vašim zákazníkům na míru,  
  • Knowledge Base k uchovávání firemní znalostní databáze,  
  • Field Service Ligtning pro řízení pracovníků v terénu, 
  • Live Agent, který umožňuje online komunikaci se zákazníkem v reálném čase. 

Konzultace s obchodníkem

Proberte své konkrétní potřeby s naším expertem a zjistíte více o našem přístupu k projektům.

Petr Kampů

Key Account Manager

Zajímá vás více informací z tohoto segmentu?

Spojujeme IT a Business pomocí Salesforce produktů

Vyzkoušejte
trial verzi Service Cloud

Není třeba žádné instalace software ani platba.

Řízení vztahů s obchodními partnery