info@enehano.cz

+420 725 817 421

Top

Service Cloud – inteligentní zákaznická podpora

Enehano SolutionsService Cloud – inteligentní zákaznická podpora

Špičková zákaznická podpora zvýší loajalitu vašich zákazníků

Service Cloud je komplexní nástroj pro řízení zákaznického servisu. Nabídněte vašim zákazníkům personalizovaný servis, vždy stejný zážitek (Customer Experience) bez ohledu na to, kterým komunikačním kanálem komunikují, nebo efektivně plánujte a alokujte zdroje zákaznické podpory. Online platforma vám umožní reagovat na zákaznické požadavky okamžitě.

Efektivnější zákaznický servis

Díky Service Cloud budete schopni zvýšit počet vyřešených požadavků na jedno zavolání nebo celkově zvýšit spokojenost zákazníků s vaší podporou.

Service Cloud vám pomůže efektivně řídit servis / podporu pomocí

Automatizovat obchodní a marketingové aktivity Zorientovat se v záplavě zákaznických datPrioritizovat obchodní příležitosti a plně se soustředit na nejdůležitější případy.

Mít svou kancelář vždy sebou pomocí mobilní aplikace Udělat si pořádek v množství schůzek, úkolů a jiných aktivitOmnichannel – poskytněte zákazníkům vždy stejný zážitek napříč celým spektrem komunikačních kanálů.
Service Cloud vám umožní zaznamenávat veškerou zákaznickou komunikaci na jednom místě bez ohledu na komunikační kanál.
Intelligent Routing – automaticky přiřadí zákaznické požadavky na dostupného operátora, který splňuje potřebné podmínky.
SLA – sledování času a lhůt, aby byl zákazník 100 % spokojený. Znalostní báze – vyzbrojte operátory zásobníkem znalostí.

Co vše můžete se Service Cloud zefektivnit?

Z profilu zákazníka zjistíte vše potřebné / zákaznická 360°

  • V Salesforce máte všechny informace na jednom místě. Každý zákazník má svůj profil s historií všech řešených případů a komunikace.

Žádný případ nezapadne

  • Systém automaticky (na základě zvolených pravidel) přiřadí každý případ na vhodného operátora, takže se nestane, že by zapadl.

Zvyšte produktivitu operátorů

  • Pomocí automatizace zákaznického servisu nebo schvalovacího procesu výrazně zrychlíte práci zákaznické podpory. Salesforce urychluje vnitřní postupy a procesy, automatizuje odpovědi na maily, aktualizuje pole, přiřazuje případy a odstraňuje opakující se chyby.

Nechte systém hlídat sociální sítě

  • Integrujte sociální sítě do CRM a získejte přehled a kontrolu nad komunikací o vaší značce. Dotazy, příspěvky, požadavky či názory z Facebooku, Twitteru a dalších systém rovnou předá vašim operátorům, které je mohou začít ihned řešit a dořešit i skrz jiný kanál, telefon, mail a podobně.

Rozhodněte se díky přehledům

  • Přehledy a Dashboardy vám usnadní rozhodnutí v reálném čase – třeba při telefonickém rozhovoru. Ihned si zjistíte informace o předešlé komunikaci a se zjištěními rovnou pracujete. Na témže místě sledujte také historii objednávek, záznamy podpory a další aktivity.

Rozšíření CRM na míru

Největší výhodou Salesforce je jeho rozšiřitelnost a přizpůsobitelnost. CRM je možné doplnit o všechny komponenty, které k optimalizaci vašeho podnikání potřebujete – proto je Salesforce # 1 na trhu. A co navíc? Pokud budete potřebovat další přizpůsobení, máte k dispozici plnohodnotný programovací jazyk APEX, se kterým snadno integrují interní systémy.

Integrovaná mailová schránka

Ať už používáte Microsoft Outlook nebo Gmail, díky jeho propojení se Salesforce si můžete prohlédnout detail vašich zákazníků hned vedle e-mailu, na které se zrovna chystáte odpovědět. Veškeré odchozí i příchozí maily můžete ukládat do historie klienta v Salesforce, což pořádně urychlí práci ostatním pracovníkům, kteří tak ihned můžou navázat na vaší konverzaci.

Automatizace procesů ušetří čas

Žádné rutinní procesy, které vám žerou čas. Salesforce se o administrativu postará, rozdělí prodejní tipy a příležitosti jednotlivým obchodním zástupcům a sleduje, zda se těmto příležitostem věnují. Kromě toho se postará také o notifikace, automatické procesy schvalování či třeba přání k narozeninám zákazníka. Díky Salesforce nezůstane žádná poptávka bez odezvy.

Optimalizujte s detailními reporty

Během vašeho podnikání získáváte celou řadu informací, které vám Salesforce pomůže vyhodnotit a pomoct vám tak udělat ta nejlepší rozhodnutí, od operativních až po strategická. Pomocí reportů můžete sledovat konkrétní oblast do posledního detailu a zlepšovat ji. Reportovat můžete i služby zákazníkům.

Táhnete za jeden provaz

Salesforce vznikl jako CRM pro obchodní týmy a proto je designován tak, aby co nejvíce podpořil a zlepšil týmovou spolupráci. Snadno si můžete předávat jednotlivé úkoly, zakázky i celé klienty, takže snadno koordinujete práci nejen v jednom týmu, ale i mezi více obchodními týmy. Plynulost podnikání nenaruší nemocenská, ani dovolená.

Zaujali jsme vás? Pojďme si o tom nezávazně popovídat

Máme totiž zkušenosti nejen s IT, ale i s businessem a s marketingem.

Proto jsme schopní se vžít do vaší situace a najít to nejlepší řešení.