Díky Service Cloud budete schopni zvýšit počet vyřešených požadavků na jedno zavolání nebo celkově zvýšit spokojenost zákazníků s vaší podporou.
Automatizovat obchodní a marketingové aktivity Zorientovat se v záplavě zákaznických datPrioritizovat obchodní příležitosti a plně se soustředit na nejdůležitější případy.
Mít svou kancelář vždy sebou pomocí mobilní aplikace Udělat si pořádek v množství schůzek, úkolů a jiných aktivitOmnichannel – poskytněte zákazníkům vždy stejný zážitek napříč celým spektrem komunikačních kanálů.
Service Cloud vám umožní zaznamenávat veškerou zákaznickou komunikaci na jednom místě bez ohledu na komunikační kanál.
Intelligent Routing – automaticky přiřadí zákaznické požadavky na dostupného operátora, který splňuje potřebné podmínky.
SLA – sledování času a lhůt, aby byl zákazník 100 % spokojený. Znalostní báze – vyzbrojte operátory zásobníkem znalostí.